17 marca, 2017

Szydełkowa chusta-szal i konkurs Ariadny



Najczęściej do szydełkowych projektów a także haftu używam kordonki i mulinę polskiej firmy Ariadna. Z produktów tej łódzkiej fabryki nici korzystam od lat i nigdy mnie nie zawiodły.
Ogromna gama kolorów, wysoka jakość w dobrej, nie wysokiej cenie.

Jesienią firma ogłosiła konkurs "Szaleństwo kordonka Maja" na wykonanie chusty lub szala w dowolnej technice ale z użyciem kordonka Maja.
Nigdy wcześniej nie brałam udziału w żadnym robótkowym konkursie,  a że w planach był kordonkowy szal, zdecydowałam się na udział.

Powstał więc  autorski szydełkowy szal-chusta z kordonka Maja 8 , kolor 363 - soczysta zieleń.
Opis wykonania krok po kroku przedstawiłam w lutowym poście a zdjęcia przesłałam na konkurs.

W marcu Ariadna ogłosiła wyniki. Wśród nagrodzonych się nie znalazłam. Można powiedzieć : pierwsze koty za płoty. Kiedyś się uda!

Wśród 23 prac konkursowych miałam swoich faworytów ale i oni, one też nie zostali nagrodzeni.
Wygrała chusta w ogromnym rozmiarze 200 x 90 cm - podziw dla Autorki.

Po konkursie została chusta-szal, która ozdabia mi wiosenny płaszcz. Ze swojej pracy jestem bardzo zadowolona. Nie czuję się pokonana.

A wczoraj miałam niezła niespodziankę - listonosz przyniósł mi przesyłkę od Ariadny z podziękowaniem za udział w konkursie.

A o to co dostałam





Czyż to nie bardzo miłe?

Żegnam się z Wami Moi Drodzy wiosennie bo wiosna już nieśmiało puka do naszych drzwi.

Do zobaczenia w następnym wpisie:-)


4 komentarze:

  1. Hm ... mogli chociaż kordonek wysłać...ale darowanemu koniowi.... sympatyczne jest to podziękowanie. Chusta bardzo elegancka i z pomysłowo rozplanowanym wzorem. Gratuluje wyobraźni i umiejętności :o)Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:-) miłe,że firma pamiętała o przegranych a nie musiała:-) Kordonek?za dużo szczęścia

      Usuń
  2. Zawsze warto próbować :)
    Też lubię tę łódzką firmę dziewiarską :)
    A chusta wyszła przepiękna i w takich soczystych , zielonych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję:-) Kiedyś znów wezmę udział. Takie konkursy mobilizują do pracy chociaż mnie namawiać nie trzeba. Bez dziergania każdy dzień jakby stracony:-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)