15 kwietnia, 2017

Wesołych Świąt Wielkiej Nocy !



Pisanki tęczowe,
koszyki kolorowe
i aura radosna,
bo wokoło wiosna!

Niech zajączek mały
i z cukru baranek
przyniosą Wam szczęście
w wielkanocny ranek!

Witam Was wiosenną radością świąt wielkanocnych, przesyłając życzenia pogodnych, rodzinnych dni przy obfitym stole - jak nakazuje nasza tradycja :-)

Kolory Świąt Wielkanocnych to żółty, zielony i czerwony.
Żółty to symbol młodości, gościnności i szczęścia.
Zielony - nadzieja i sukces. Zwiastun rodzącego się życia i nadchodzącej wiosny.
Czerwony - zwycięstwo  życia nad śmiercią. 

W tym roku z okazji tych świąt oprócz wyhaftowania karteczek dla wnuków nic nie zrobiłam z dziergadeł. Brakło czasu bo w życiu nie zawsze się tak układa jak planujemy, zamierzamy, chcemy.

Ale zdążyłam przygotować dom na świąteczne dni, wykolorowałam jajka w wywarze z cebuli, upiekłam babkę i sero-mak.


Możemy świętować!



Na moim robótkowym warsztacie teraz mam trzy szydełkowe projekty : biały bieżnik, zieloną bluzkę
oraz czarny top dla nastolatki. Ten ostatni już skończyłam bo chcę siostrzenicy wręczyć przy świątecznym, rodzinnym stole.

Następny post będzie z instrukcją jak to zrobić. Już dziś zapraszam :-)


WESOŁYCH  ŚWIĄT !

Rodzinnych i słonecznych!





4 komentarze:

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)