06 września, 2019

Schematy szydełkowych dzwonków. Zrób razem ze mną :-)



Tak jak obiecałam, zwłaszcza Uli z bardzo sympatycznego blogu
narysowałam schematy dzwonków mojego autorstwa.



Mniejszy dzwoneczek ma wysokość 6 cm i jest zrobiony z nici Nowosolskich
 na szydełku nr 1,25 mm. Na zdjęciu otwierającym dzisiejszy post mały dzwoneczek jest wykonany
 z metalizowanego na srebro  kordonka Cable 5. To biały bawełniany kordonek a nić opleciona jest srebrną nitką , uciekającą spod szydełka :-)




Na zdjęciu nie widać ale dzwonek bardzo błyszczy .

Mamy do przerobienia tylko 11 okrążeń :-)

a schemat jest poniżej i mam nadzieję , że wszystko jasne ale gdyby , nie to proszę pytać :-)



Opis schematu znajdziecie tutaj




Wyższy szydełkowy dzwoneczek ma wysokość 8 cm . Ma swoje szydełkowe serce i jest z płaską górą.  Wykonany jest z nici Nowosolskich na szydełku nr 1,25 mm



Opis krok po kroku jest pod linkiem

Życzę Wam przemiłego weekendu 😀😀😀

.... i dziergajcie razem ze mną 😁


Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia w następnym poście :-)

🌳🌞🌼☔🌼🌞🌳



5 komentarzy:

  1. Wspaniałe są, cudeńka istne! ♥ Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BARdzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam 🌞

      Usuń
  2. Bardzo a bardzo dziekuję, musze przesłac siostrzenicy do wydruku.
    Tak w ogóle to z robótkami pod górkę, często są wnuki te małe u mnie i zaczynamy na działce jesienne porządki.I jakoś wena nie chce wrócić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wróci 🌞 bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam 😍

      Usuń
  3. Мені дуже подобаються такі прикраси, кропітка робота!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)