02 maja, 2022

Ozdobna zawieszka okienna 40 cm średnicy

 


Dzień dobry 🌞

po raz pierwszy w maju , zasłużenie nazwanym najpiękniejszym miesiącem roku.

Nie jest to ulubiony mój miesiąc ale zawsze podziwiam wybuch kolorów wkoło, czekam na zapach bzów, konwalii, jaśminów. Wyglądam niezapominajek , fiołków i mleczy pod moim balkonem. A już tak mam





Przyroda odżywa i my odżywamy. Zaczynamy długim weekendem świątecznym. Wczoraj było Święto Pracy , jutro będzie Święto Konstytucji 3 Maja a dziś mamy Dzień Flagi Rzeczypospolitej Polskiej.
Dwa cenne dla każdego Polaka kolory - biały i czerwony.


To jest nasz znak , symbol narodowy i nasza duma.

Świętować można na różne sposoby - ja przy swoich pasjach . Co prawda ta dzisiejsza zawieszka nie jest super nowa. Dekoruje moje okno już od kilkunastu dni bo tak się składa, że wyjątkowo mam zaległości w publikacjach. 




Ozdobną zawieszkę zrobiłam z kordonka Babylo 10 na szydełku nr 1,25 mm. Wzór znów odtworzyłam ze schematu z Pinterest.

źródło https://pl.pinterest.com/pin/70437486098331/


Obręcz ma 40 cm średnicy. Serweta jest delikatna, kwiatowa i zauroczyła mnie po prostu. Bardzo mi się podoba dalej. Dzierganie nie zajęło mi dużo czasu - to jedno popołudnie. Schemat jest idealny , podobnie jak wzór tej serwety. W sam raz na okno bo jest  bardzo witrażowa :-)


Robione pod światło ale tak to u mnie wygląda. Jedyna ozdoba okna - firanek już dawno nie mam bo ograniczam jak się da , swoje alergie :-)



Na różnych powierzaniach tak się prezentuje :-)



Spacer już dzisiaj zaliczyłam i taki obrazek z przekwitającą magnolią Wam przesyłam 




❤️ Bądźcie zdrowi  ❤️


Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia  :-)


🌞🌲🌻🌼☔🌼🌻🌳🌞






6 komentarzy:

  1. Super zawieszka 🙂
    Ma bardzo ładny i niespotykany wzór .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy13:44

      Bardzo dziekuję Beatko 🌞

      Usuń
  2. Wspaniała zawieszka.Cos ostatnio zakochałaś się w zawieszkach.Maj to cudny miesiąc, mlecze to lubię u kogoś oglądać ale na działce nie.Kiedys sąsiadka miała króliki na działce to i mleczy nie było a i trawę zabierali.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy13:42

      Mlecze ładnie wyglądają wśród trawy na łąkach, trawnikach ale pewnie nic miłego na działce. Nie wiem czemu jestem anonim i żniw problem Bardzo dziekuję Urszulko🌞

      Usuń
  3. super ❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy13:33

    Bardzo dziękuję 🌞

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)