29 marca, 2018

Złoty komplet serwetek. Zrób razem ze mną :-)



Po urlopie wracam na blog ze złotym kompletem serwetek z kordonka Koral 10.
Ten koronkowy wzór tak bardzo się spodobał , że postanowiłam wydziergać kolejną serwetę a do prezentu dorzucić kilka mniejszych.

Koronkowa duża serweta ma 45 cm średnicy a osiem małych serwetek - po 21 cm. Potrzebujemy jedną szpulę złotych nici i szydełko nr 1,75 mm.




Szczegółowego poradnika dziś nie będzie. Zainteresowanych odsyłam pod lutowy link krok po kroku * jak zrobić dużą serwetę? *

https://handmadeboni.blogspot.com/2018/02/koronkowa-serweta-sr45-cm-zrob-razem-ze.html






Wzór odtworzyłam na podstawie schematu zamieszczonego na łamach "Robótki Ręczne extra "
nr 6  z roku 2015 bez żadnych osobistych zmian.

 Zachwycił mnie koronkowy, delikatny splot.


Serweta ma do przerobienia 28 rzędów. Jest łatwa w wykonaniu.

Tylko podstawowy szydełkowania więc słupki, oczka łańcuszka i oczka ścisłe.








Małe serwetki to rzędy od 1 do 11. Zrobiłam ich nie sześć , nie dwanaście - jak w zwyczaju -
tylko osiem. Dlaczego ? nie wiem ale tyle mi spasowało.




Komplet złotych serwetek bardzo ucieszył obdarowaną :-) a przecież o to chodzi .

 Prawda?



Wiosna nie chce nas coś ogrzać ale  wiosenne kwiaty już są ...więc zachwycajmy się ich urodą 
czekając na wiosenne święta. 






Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia w następnym poście :-)

🌷🌼🌷🌼🌷🌼🌷




7 komentarzy:

  1. Anonimowy12:04

    Prześlicznie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne serwetki w stylu... retro.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladne,delikatne i takie leciutkie

    OdpowiedzUsuń
  4. Дуже красивий комплект!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)