01 lipca, 2018

Podsumowanie robótkowego czerwca :-)



Czerwiec powiększył mój robótkowy swiat tylko o trzy  projekty.
Serweta, duży obrus i komplet szydełkowych ozdób na szklane bombki.

Najwięcej czasu poświęciłam obrusowi , którego wymiary to : 

130 cm szerokości i 200 cm długości. 



Jest zrobiony z białego kordonka Aria z 54 gałązkowo-kwiatowych motywów. Wzór jednego z elementów podpatrzyłam w przepastnym internecie ale koronkowa obwódka to już mój własny pomysł.

Obrus jest prostokątny, duży, koronkowy i w stylu babcinych robótek więc retro , moje ukochane retro.

Niestety to już nie mój obrus ale będzie cieszył bardzo mi bliską osobę, więc nie szkoda, wręcz przeciwnie :-)

Cały projekt przedstawiam w poradniku krok po kroku
... dalej się trzymam przesłania tego blogu







Oryginalnie piękna serweta 
o  średnicy 77 cm.

Biały kordonek Aria podkreśla jej wyrafinowany wzór, który mnie zachwycił na łamach 
"Kram z robótkami"
nr 10/2015.


Poradnik krok po kroku






I ostatnia czerwcowa robótka to komplet sześciu ubranek na szklane bombki na choinkę.

Złote nici przeplatają się z białym kordonkiem Aria oraz kolorowymi niciami Scarlet.

Wzory moje własne.

Jest tu i czerwień i zieleń , biel i złoto - wszystkie kolorki nadchodzących świąt.


A aniołek się zamyślił :
co jeszcze tu  się wydarzy w tej drugiej połówce roku ?

W każdym razie ... już dziś serdecznie zapraszam :-)

5 komentarzy:

  1. Cudny obrus. Serwetki wolę bardziej zabudowane ale i ta jest piękna. Pozdrawiam serdecznie i zostawiam swój ślad, że czytam linki z FB a nie tylko lajkuje 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa i za odwiedziny. Serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Niezmiennie podziwiam te koronkowe cuda i wciąż jestem pełna podziwu dla pani umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ileż pięknych prac powstało - podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)