29 maja, 2020

Aniołkowy obraz :-)



Dzień dobry 🌞
Mało się dzieje na moim blogu w ten majowy czas. Zwolniłam . Może przez to co wkoło niewesołego się dzieje. Może przez malowanie mieszkania , w dużej mierze własnymi siłami .

Odświeżenie domu to fajna sprawa ale jak samemu się robi to cieszy przed i po , nigdy w czasie :-)
 Umawialiśmy się z fachowcem ale korona-wirus i zwlekanie tegoż uświadomiły nam , czyli mężowi i mnie , że lepiej samemu choć siły już nie te.

Poszło i jestem bardzo zadowolona, choć chwile zwątpienia były. W czasie takiej robótki dotarło do mnie jak dużo różności się ma , odkryłam co -nieco , poukładałam na nowo i wreszcie można się tylko cieszyć.

Przy okazji malowania zrobiłam porządek z moimi wiszącymi aniołkami. Kiedyś były porozrzucane po ścianie a teraz są poukładane w ramie. Stały się obrazem :-)

Ramę miałam już od dawna. Rozbiłam szybę przynosząc ją do domu więc została odłożona, schowana na swój czas. Przy malowaniu mieszkania zawsze coś zmieniam i zawsze mam pełną głowę różnych pomysłów. Odświeżenie to trochę inny wystrój, ulepszenie by więcej cieszyło.

Tak było przed zmianą


a tak teraz



Wypełnienie drewnianej  ramy to  pilśnia czyli drewniany wyrób specjalnie obrobiony  . Zostawiłam ją w oryginalnym kolorze. Można też pomalować dowolnymi farbami by tło było takie jak chcemy.
Aniołki są z różnych materiałów- ceramiki, alabastru i gipsu. Dokleiłam je klejem wikolowym nie wierząc w powodzenie bo duże anioły są dość ciężkie. 
Ale udało się więc mogę przekazać pomysł dalej :-)


Anioły od zawsze mnie fascynowały . Magiczne istoty , które w trudnych chwilach dodają nam sił i otuchy, pod warunkiem jak w nie się wierzy. Ale coś w nich na pewno jest bo te duchowe postacie znajdziemy w różnych tradycjach, w różnej kulturze, w różnych religiach na całym świecie.

Symbolem maja też jest anioł - amorek bo to miesiąc miłości, miesiąc zakochanych. Tak się przyjęło i tak jest.  Miło? Bardzo miło...zwłaszcza dla młodych nie tylko duchem.

Trzymajcie się ciepło 💗💗💗
Miłego weekendu 🌞🌞🌞



Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia w następnym poście :-)

🌲🌷☔🌞☔🌷🌲




6 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ta przemiana, śliczny kolor, bardzo miły klimat. :) Ciężka praca spowodowała, że teraz jest tak pięknie, brawo. :**** Podoba mi się, że widzę laleczkę od Justyny. :) Podoba mi się Aniołkowy obraz i to jak teraz wygląda ściana, kawał dobrej roboty i raz jeszcze powtórzę, stworzyłaś bardzo fajny klimacik. :))) Pozdrawiam cieplutko, życzę dni takich, jakie Ci się marzą. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję , serdeczności ślę i wszystkiego dobrego

      Usuń
  2. To się uribilas malowaniem.Obraz z aniołami jest piękny, ładnie to wygląda.Ja mam lenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenia tez trzeba mieć i jestem pewna ,ze za chwilkę pochłonie Cię aktywność.

      Usuń
  3. Teraz jest pięknie <3 my też w trakcie odświeżania i już tracę nadzieję, że to się skończy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze się dłuży i ma się dość ale później ma się wielka satysfakcję i uciechę i tego Ci życzę

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)