14 maja, 2020

Mała kolorowa serwetka śr.25 cm .



Dzień dobry 🌞
Blogger się zmienił ale po co ?nie wiem. Można było tylko udoskonalić poprzednią wersję.
A tak to mamy to samo ale inaczej. Zmiana , wg mnie , by tylko była. Nie widzę żadnych zalet ani poprawy działania. 

Kolejny dzień deszczowy i zimny a maj to przecież chyba najpiękniejszy miesiąc w roku dla większości z nas. Lubię maj ale preferuję czerwiec za jego długie dni i najczęściej słoneczną aurę , za pełnię wiosny , za kolory i zapach ciepłych wieczorów.

Miałam nie przedstawiać tej maleńkiej serwetki ale zmieniłam zdanie. Kobieta ponoć zmienną jest :-) Serwetka zachwyca mnie tylko kolorami. Dziergałam wg schematu ale są pewne braki w nim , jak na przykład powinna być większa ilość słupków na  pętlach okalających środek. Nie będę poprawiać bo nie wszystko musi być idealne.


Wzór pochodzi z "Moje Robótki" nr 5/2017 i w opisie to kolorowa mandala . Dla mnie mandala to koło wpisane w kwadrat a tu mamy tylko koło. Mniejsza z tym - mam w planach już od dawna zrobić mandalę ale będzie to kiedyś.

Ta mała serwetka to taki przerywnik w pracach nad kolejną sukienką. Wpadł mi w oko wzór i resztki kordonka Kaja 15 a ręce zrobiły swoje na szydełku nr 1,25. 

Serwetka ma sześć kolorów , jest wesoła i kwiatowa. Zostanie ze mną :-) Nie jest doskonała ale cieszy moje oczy kolorkami. Może ten wzór kiedyś powtórzę ale z grubej włóczki tak jak w gazetkowym przepisie.

Dzień szary ale wiosennych kolorów wokół nas przybywa . Nie mam działki ani ogrodu , jedynie osiedlowe trawniki zadbane i te jakby zapomniane , trochę dzikie. 

Pod moim balkonem wśród traw niezapominajki i piwonie - są już pączki :-)

Bądźcie zdrowi 💝



Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia w następnym poście :-)

🌲🌷☔🌞☔🌷🌲




14 komentarzy:

  1. Piękny resztkowiec, często spotykam w schematach jakby niedobór słupków czy półsłupków na łukach, czasami sama je dodaję.Taki przerywnik jest potrzebny, ja też mam przygotowany kordonek koło siebie i może dzisiaj zacznę ?U nas też zimno i deszczowo, ponoć przysłowie mówi "Maj mokry i chłodny,będzie rok płodny ", oby się spełniło. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby się spełniło . W tym roku mam zamiar pójść w Twe ślady i zrobić zapasy na zimę , .owocowe głównie . Uzbierałam dużo słoików i czekam na plony😃 Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam 🌞

      Usuń
  2. Bardzo energetyczna, radosna serwetka; na takie deszczowe, chłodne, majowe dni w sam raz, by się rozweselić, spoglądając na nią:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Małgosiu I mam ja na oku 😃 Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam 🌞

      Usuń
  3. Piękna i jakaż kolorowa! Bardzo mi się ona podoba. Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam 🌞

      Usuń
  4. Śliczna!
    Taka pozytywna, aż chciałoby się natychmiast ją zrobić ;0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba właśnie dobrze otaczać się kolorami , zwłaszcza gdy życie różnie się plecie.Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam 🌞

      Usuń
  5. To blogger coś zmienił... ja mam po staremu i już się boję tej zmiany. ech Ileż razy niby to ulepszali aplikacje, a potem było coraz to gorzej. No, ale skupmy się na tym cudzie, co tu i Ciebie widzę. Idealna serwetka kojarzy mi się z makramami, nie wiem dlaczego, może przez te barwy. Dużo pozytywnej energii roznosi ta serwetka i jej barwy, dla mnie idealna! :) Pozdrawiam serdecznie i życzę pięknych dni. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bój się zmian - czasami są z korzyścią dla nas. Może nie tym razem , jeśli chodzi o bloggera😃Już lubię tę serwetkę - dodaje mi radości swoimi kolorkami. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam 🌞

      Usuń
  6. Bożenko mi też zmienił blogger, ale miałam opcje by przywrócić starą wersję i to zrobiłam. Co do serwety to przyznam, że jest CUUUUUDOWNA!!! Skojarzyła mi się ze stylem folk, który uwielbiam :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już zostawię tak jak jest . Byłoby fajniej by ulepszyli i poprawili i coś dodali. Folkowe klimaty tez lubię bo dają kolorowy świat. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam 🌞

      Usuń
  7. Anonimowy19:45

    Serwetka jest przepiękna :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam 🌞

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)