05 stycznia, 2022

Blogowe kalendarium roku 2021


 Dzień dobry 🌞

po raz pierwszy w Nowym Roku 🌞

Oby był pomyślny dla Was i dla mnie , pełny dobrych dni 🌞

Pierwsze dni Nowego Roku sprzyjają podsumowaniu tego co za nami. Stary rok nie był szczególnie bogaty w robótkowe rzeczy. Opublikowałam tylko 60 postów czyli najmniej w mojej karierze blogera , która trwa sześć lat . Powstało kilka ubrań ale tylko jedna sukienka, kilka serwetek, serwet i jeden jedyny obrus ale po kolei :-)


Styczeń 2021


szydełkowe bluzki-kwadraty dla wnuczek 


złoty bieżnik i złota serweta

dwie recenzje powieści kryminalnych 



Luty 2021

ciepła, kolorowa sukienka - trochę na drutach, trochę szydełkowa wg całkowicie  mojego pomysłu

recenzja biografii wyjątkowego Artysty Andrzeja Zauchy 




Marzec 2021

powróciłam do bawełnianych sznurków i powstały :okrągły dywanik, podstawki pod talerze, osłonki na doniczki i przybornik na ołówki

recenzja kolejnej biografii Andrzeja Zauchy 

szydełkowe ubranka na akrylowe jajka.... bo Wielkanoc się zbliżała




Kwiecień 2021

należał do szydełkowych serwet - cztery okrągłe i dwa bieżniki - jeden wąski a długi -  a drugi szeroki a krótki








Maj 2021


ciepłe kamizelki dla wnuczek plus opaski 

trzy okrągłe serwety

szydełkowe poszewki na poduchy 

i zabrałam Was na wycieczkę do Tyńca a Tyniec to przedmieście Krakowa 




Czerwiec 2021


znów serwetki 

recenzja lekkiej a wciągającej powieści obyczajowej  J.Collins  - władza, miłość, zbrodnia i luksus 

letni komplecik w kolorze fuksji - bluzka -kwadrat i ażurkowy żakiecik




Lipiec 2021 -  nic nie opublikowałam - mniejsza chęć do wszystkiego ale w sumie przeszło :-)



Sierpień 2021

bluzka - kwadrat 




Wrzesień 2021


ciepłe sweterki dla wnuczek

dwie serwetki 

żakiet z szydełkowych elementów

wycieczka do Świeradowa-Zdroju 



Październik 2021

dwie serwetki - z choinkami  a druga z gałązkami

sznurkowy łazienkowy dywanik

zielony top 

i dla mnie tunika do spodni w kolorach jesieni





Listopad 2021

czapka, serwetka i sweter wg mojego pomysłu - trochę drutów , trochę szydełka




Grudzień 2021

malutkie serweteczki 

dwie czapki dla wnucząt

i czerwony siatkowy obrus ze świątecznymi obrazkami , Który już dawno siedział w mojej głowie :-)




Zrobiłam w sumie około 50 prac z tego wynika więc wcale nie tak mało bo statystycznie : na jeden tydzień wypada jedna praca . A rok nie był zbyt łatwy - choroby, pożegnania , pandemia i inne problemy. Był taką mieszanką dobrego i złego.

Zawsze trzeba mieć nadzieję, że będzie lepiej i tego Wam z całego serca życzę.

Do siego roku 💓 




Bardzo dziękuję , że jesteście 💓 za odwiedziny, za zostawione komentarze , za impuls dla mnie  do tworzenia i pisania tego bloga ....

i zapraszam w nowy rok  do mnie na blog , do nowych robótkowych porad , do poradników krok po kroku

6 komentarzy:

  1. No nie Bożenko, bardzo dużo zrobiłaś, to ja to biedna jestem przy Tobie. W ogóle zapomniałam o podsumowaniu, jeśli zrobię to takie ogólne. Wszystkiego dobrego w 2022roku. Dziergajmy dalej czy więcej czy mniej, oby sprawiało radochę.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Urszulko napisałaś o naszej pasji. W sumie też nie są ważne bilanse . Bardzo dziękuję za Twoją obecność tu u mnie. Serdeczności ślę 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Bożenko, to mój rok nie był szczególnie bogaty dziewiarsko, Ty narobiłaś się jak pszczółka :0)
    Dobrego i zdrowego roku :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój rok tez był pracowity i piękne rzeczy stworzylas Moniczko. Bardzo dziękuję za miłe słowa i serdecznie pozdrawiam 🌞

      Usuń
  4. Dorobek niesamowity-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam 🌞

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)