16 maja, 2022

Serwetka 36 cm średnicy

 


Dzień dobry 🌞

maj rozkwita wokoło. W pełni obudzona do życia przyroda emanuje soczystą zielenią , kolorami i zapachami kwitnących kwiatów łąk, trawników i drzew oraz krzewów . Nie ma drugiego takiego miesiąca w roku. Chce się wyjść z domu i poczuć, zobaczyć  to wszystko.

W tym roku mimo tych piękności wokoło , moja wena sięgnęła dna . Coś tam dziergam bo wiadomo ....bez robótki dzień stracony :-) ale idzie mozolnie i bez tej iskierki zadowolenia, pasji tworzenia czegoś nowego, niepowtarzalnego.

Znów wraca myśl zarzucenia bloga bo w sumie musi się chcieć coś publikować by blog żył a nie wegetował. Na razie ten temat ominę i zajmiemy się kolejną serwetką.



Mam zaległości w publikacjach i ta mała serwetka jest trochę nie na czasie. Zrobiłam ją go wielkanocnego koszyczka w sam raz na dno i jego boki. Wykończyłam żółcią, pomarańczem i jasną zielenią kordonków Kaja15. Całość jest wydziergana szydełkiem nr 1,25 z białego kordonka Babylo 10.



Dziesięć szydełkowych ananasów okrąża pajęczynę a nierówny , kolorowy brzeg dodaje jej uroku - moim zdaniem. Jest delikatna, ażurowa i chyba wiosenna zarazem.

Inspiracją dla mnie był schemat , który dawno temu sobie zapisałam w telefonie . Niestety nie wiem skąd go pobrałam. Może Pinterest, może Facebook.




 Zmieniłam ostatnie okrążenia. Serwetka ma średnicę 36 cm.



Nie musi być koszyczkową serwetką . Może dekorować nie jedno miejsce. Ma coś w sobie co przyciąga oko :-)


A na moim balkonie budzą się po zimie pelargonie , popularne u nas krakowiaki 



❤️ Bądźcie zdrowi  ❤️


Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia  :-)


🌞🌲🌻🌼☔🌼🌻🌳🌞

5 komentarzy:

  1. Brak weny i ja to doświadczam ale trzeba powoli do przodu.Odpocznij i dziergaj dalej.A może to wiosna tak na ciebie działa? Buziaki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może faktycznie - dalej przesilenie wiosenne . Powoli do przodu :-) Bardzo dziekuję Urszulk i buziaki przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze maleństwo 🙂🙂

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)