26 kwietnia, 2022

Serweta 90 cm średnicy

 


Dzień dobry 🌞

Kończy się kwiecień - jak ten czas ucieka - ale znów będzie lato , na które zawsze czekam.

Lubię w zasadzie wszystkie pory roku ale myślę, że wszystkie zmarzlaki , włącznie ze mną , marzą o ciepełku. Oby tylko dopisało bo różnie może być. 

Zmiany klimatu, anomalie pogodowe to już norma. Dużo się o tym mówi ale mocna jest  teoria a praktyka raczej zerowa w skali makro , niestety. W każdym razie każdy z nas może i nawet powinien dbać o czystość naszej Ziemi. Małymi kroczkami można dużo zdziałać.


Ostatnio u mnie dużo serwetek czy to w obręczach czy solo. Dziś najbardziej z nich koronkowa i duża . Ma średnicę 90 cm. Jest dość gęsta , z licznymi szydełkowymi ananasami i oczywiście kwiatowa.

Wzór odtworzyłam ze schematu , zamieszczono na Pinterest i jest tu po linkiem KLIK


Przy dzierganiu trochę się marszczyła , falowała ale po naciągnięciu i wyprasowaniu jest ok. Nierówny brzeg dodaje jej uroku. Cała w sobie tworzy duży kwiat.



Jest dla mnie urokliwie piękna. Powędrowała do córki by pełniła rolę ozdobną salonu . Dekoruje kawowy stolik . Przy takim stoliku kawa lepiej smakuje :-)przynajmniej tak się dowiedziałam :-)


❤️ Bądźcie zdrowi  ❤️


Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia  :-)


🌞🌲🌻🌼☔🌼🌻🌳🌞






2 komentarze:

  1. Przepiekna serweta, cieszy fakt że córka zadowolona, moje niestety nie są wielbcielkami serwet.Nikomu się nie chce krochmalić.Tez lubię lato ale nie upały.Pozdrawiam cieplutko mimo chłodnej aury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy07:12

      Nie krochmalę serwet . Są robione z dość grubej nitki i wystarczy przeprasowac a niektóre z poliestrowych nici nie wymagają nawet tego. Bardzo dziękuję Urszulko i serdecznie pozdrawiam 🌞

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)