25 lipca, 2022

Serwetka śr. 25 cm

 


Dzień dobry 🌞

cień starych parkowych jabłoni to coś czego teraz szukamy by uciec od upału , niemal skwaru.

Uwielbiam słońce choć od dziecka mnie uczula i w takie dni jak teraz szukam cienia czy półcienia. Niech takie dni trwają jak najdłużej bo lato jest jednak u nas bardzo krótkie a słońca zawsze mało. Słońce to nie tylko centralna gwiazda Układu Słonecznego ale też źródło światła, ciepła i co najważniejsze -  energii życiowej , nie tylko dla nas - ludzi. 


Ta mała serwetka jest z tych robótek "chcę to mieć" , chcę to wydziergać a najlepiej już . Niecierpliwość. Oczywiście tak - jestem osobą bardzo niecierpliwą ale w robótkowym świecie nie cierpię na tę "przypadłość".


Serwetkę zrobiłam na szydełku 1,25 mm z metalizowanego złotem białego kordonka Pyramid w oparciu o schemat z Pinterest 

źródło https://pl.pinterest.com/pin/360288038949386690/

Biel przełamana złotem to biel ecru i taki jest kolor tej serwetki . Mnie jeszcze kojarzy się z retro :-) i może dlatego tak mi się ten wzór podoba.




Odrobinę zmieniłam ostatni rząd. Myślę ,że więcej zrobię tych serwetek ale w sumie czas pokaże bo rzadko wracam do "wykorzystanych"  wzorów.

Zdjęcia  zrobiłam w osiedlowym parku kieszonkowym . Mamy ich w okolicy kilka :-) W całym mieście przybywa takich mini parków, niezwykle urokliwych i klimatycznych. Bardzo podoba mi się ta inicjatywa. Można w nich odpocząć, pospacerować, są niedaleko  a stare drzewa dają cień.





❤️ Bądźcie zdrowi  ❤️


Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia  :-)


🌞🌲🌻🌼☔🌼🌻🌳🌞




2 komentarze:

  1. Piekna , ja w upale to jak mucha w smole, muszę pochować nitki w mojej dziergotce i pochwalić się na blogu, robiłam cały czas w samochodzie i skonczylam.Teraz przetwórstwo bo jest dobro dzialkowe no i goście byli a kolejni przyjadą.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy22:08

      Pochwal się koniecznie 🌞 Ja nie dziergam w aucie bo kierownica z szydełkiem to niedobra spółka. Buziaki wysyłam 😘

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)