26 lipca, 2023

Spódnica w kolorach lata

 


Dzień dobry 🌞

lipcową porą w połowie i wakacji i lata. 

Ta kolorowa spódnica powstała właśnie na ten czas. Jest ażurowa, bawełniana, lekka, przewiewna i w barwach lata. Wśród motków Kokonki ombre wybrałam ten właśnie - Classic B113 Wind Man (człowiek wiatru)  gdzie łososiowy przenika w róż, po czym poprzez morelę przechodzi we wrzos i fiołek by zakończyć zmiany kolorem denim.


Musiałam trochę kombinować bo zużyłam na rozmiar 42 półtorej motka . Włóczka ombre najlepiej się prezentuje jak wszystkie przejścia kolorów zawrzemy w robótce. Pierwszy i drugi motek dziergałam od najciemniejszej nitki , powiększając najjaśniejszy pas w trzeciej falbanie. Spódnica jest robiona od góry.




Jestem zadowolona a spódnica super się sprawdza w noszeniu. Spódnica składa się z trzech falban , stopniowo poszerzonych. Jest maxi. W pasie ma gumę i szydełkowy sznurek z łososia. Zrobiłam ją na szydełku nr 1,50 , zainspirowana schematem z Pinterest. Schemat jest tu KLIK


Wzór jest świetny do dziergania. Rozszerzenie spódnicy samo się robi :-)

Przepraszam, że nie zaglądam na Wasze blogi ale jeszcze mam wnuki - całą trójkę i brak czasu na internetowe życie . Poprawie się po wakacjach :-) a teraz czas na rolę głównie babci :-)



U mnie dzisiaj deszcz i chłodno ale życzę Wam miłego dnia :-)



Bądźcie zdrowi  ❤️


                                         Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Zostaw swój ślad - wszystkie komentarze są dla mnie bezcenne :-)

🦋🌳☔🌻🌞🌹🍀🌲🦋



7 komentarzy:

  1. Bajeczna spodnica rewelacyjna, kolorki pieknie ułożone a modelka uroczo w niej wygląda.Ciesz się wnukami bo masz ich rzadko a zaległości nadrobisz , pozdrawiam dzisiaj deszczowo I bardzo zimno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy13:53

    Bardzo dziekuję Urszulko😍

    OdpowiedzUsuń
  3. It's really nice to read and very informative. So much thanks for the sharing. I was looking for that and this is very important for me. Thanks!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna spódnica i piękne kolorki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy23:01

      Bardzo dziekuję i serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  5. Rewelacja!
    Serdecznie pozrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję Małgosiu i serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)