04 grudnia, 2023

Biało-złoty bieżnik 82/27 cm

 


Dzień dobry 🌞

w pełni zimowe przedpołudnie ❅⛄❄śniegu dostatek ❅jest pięknie , niemal bajkowo.

Taka zima - lekki mróz, śnieg i słońce jest nawet dla mnie super.


Dzisiaj przedstawiam biało - złoty bieżnik - po prostu szydełkową serwetę , która może też być ozdobną taśmą na stół. Gdy połączymy pasy może być obrusem czy dużą serwetą.  Wzór bardzo kreatywny:-)


U mnie ozdabia komodę i taki wymiar chciałam. Bieżnik jest długi na 85 cm a szeroki na 27 cm.

Wzór odtworzyłam z gazetki "Sabrina Wydanie Specjalne " nr 5/2018 na szydełku nr 1,25 mm. Kordonek - biały Maximum metalizowany złotą nitką.

Tworzą go szydełkowe pajączki , otoczone mereżką i ząbkowaną koronką .

Technika siatki czyli filetu . Szpiczaste boki taśmy ozdobiłam złotymi gwiazdami betlejemskimi. Na zdjęciach kwiaty wyszły srebrne ?nie wiem czemu - może przez ten mróz za oknem?:-)



Z tego wzoru już korzystałam - do bieli, złota dodałam czerwień i trochę inaczej wykończyłam spiczaste boki. Taki był

bieżnik-taśma 

Może ładniejszy? Ale ten w bieli też mi się podoba. Wyjeżdżam niedługo więc w tym roku tylko serwety zmieniam by trochę już nastroju świątecznego zagościło.







Bądźcie zdrowi  ❤️



                                         Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Zostaw swój ślad - wszystkie komentarze są dla mnie ważne :-)

❆🏂☃🌞⛄🌲❆

2 komentarze:

  1. Piękny i oryginalny bieżnik, złoty z czerwienią bardzo fajnie się komponują, miłej podróży, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się Ten bieżnik. :)
    Wzór faktyczni da się modyfikować na szerokość i na długość. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)