12 grudnia, 2022

Świąteczny bieżnik 83/25 cm

 


Dzień dobry 🌞

śnieżnie , mroźno i biało. Zima na koniec astronomicznej jesieni. Mam nadzieję, że Was nie zasypało ❆❄❅

Pomału zbliżamy się do świąt a u mnie kolejna dekoracja świąteczna , błyskająca złotem. Bieżnik a może mała taśma ozdobna na ławę czy stół. 


Serweta jest długa na 83 cm a szeroka na 25 cm. Wykonałam ja na szydełku nr 1 z białego kordonka Pyramid metalizowanego złotem i wykończyłam czerwonym kordonkiem Maximum , również metalizowanym złotem. Bieżnik błyszczy jak na święta przystało. Wzór odtworzyłam i wykorzystałam tu schemat szarfy z gazetki "Sabrina - wydanie specjalne " nr 5/2018. 


Mój wkład w ten wzór to dodatkowe wykończenie całości, które zrobiłam w kolorze czerwonym. Są to drobne łuki z oczek łańcuszka .


Pajączkowy szydełkowy splot obok ananasów  to klasyka szydełka . To ścieg siatkowy zwany również filetem szydełkowym. Proste kratki czasami wypełnione , czasami puste tworzą różnorodne wzory. Po prostu - magia szydełka :-) Prosto a pięknie :-)


Bieżnik wydziergałam dla bliskiej mi Sąsiadki z przeznaczeniem na niezbyt dużą  ławę. Powinno być ok a w sumie wkrótce się okaże :-)

Dzisiaj rano taki miałam widok z okna i taka zima mi się podoba - mały mróz i śnieg.  



a przez żaluzje też ładnie. Okna już mam gotowe do świąt :-)



Życzę Wam miłego dnia - tygodnia - i wszystkiego dobrego 🧡







❤️ Bądźcie zdrowi  ❤️


                                         Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia  :-)


⛄🌲☔❆🌞❆☁🌲⛄




7 komentarzy:

  1. Boooski, sąsiadka będzie zachwycona. :))) Cudowny wzór i to piękne wykończenie, idealnie dobrany kolor wykończenia, podziwiam. :) Ja też mam taki widok i jestem przeszczęśliwa, tak długo wzywałam śnieg do siebie i jest. :D Dałam ostatnio karmnik na balkon i dziś przyleciało dużo sikorek, myślałam, że rozpłaczę się ze szczęścia, a jakoś tak chciałam się z Tobą tym podzielić. :) Pięknych dni cudowna kobieto. :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:51

      Super Agnieszko ,ze masz sikoreczka. Twój balkon mnie zawsze zachwyca. Bajkowa zima cieszy i mnie i Ciebie to pozytywna energia , którą miej jak najdłużej. Bardzo dziękuję Agnieszko i mocno cieplutko ściskam. Buziaki ❤️😘Bożena

      Usuń
  2. Śliczny bieżnik. :)
    Klasyczne wzory zawsze dobrze sią robią i cieszą oko. :)
    Czerwone wykończenie pięknie podkreśliło kształt bieżnika.
    U mnie śniegu teraz = 0, chociaż rano parę płatków spadło.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:53

      Masz racje Splociku - klasyka jest zawsze na czas i do tego elegancka zawsze. To gdzie Ty mieszkać jak słyszałam w radio,ze cała Polska zasypana. Bardzo dziękuję i mocno ściskam 😍😘

      Usuń
  3. Piekny prezent dla sąsiadki.U mnie sporo śniegu że nie pamiętam takiej ilości.Okno cudownie ozdobione .Idą święta, pozdrawiam pieknie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję:-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)