11 kwietnia, 2024

Czarno-srebrna tunika


 Dzień dobry 🌞

bratkowo :-) Te kolorowe krzyżówki fiołków ogrodowych zachwycają mnie co roku.

W tak zwanym języku kwiatów bratki oznaczają troskę i myślenie o kimś . Bratki są jednym z symboli wolnomyślicieli czyli osób , których sposoby myślenia i działania są wolne od społecznych ograniczeń. Mnie to pasuje więc mały piękny bratek może być i moim znakiem :-)




Bratek ma też właściwości lecznicze ale nie ogrodowy, tylko polny. Leczy trądzik , poprawia wygląd skóry i włosów. Jest moczopędny i uszczelnia naczynia krwionośne. Zawsze można napić się naparu z tych urokliwych kwiatów. 




Bratki ozdabiają teraz mój  mój balkon i cieszą kolorami ... a dlatego , że mnie zachwycają - dzielę się tym z Wami :-) przedstawiając kolejną moją robótkę. Tunika z blaskiem srebra. Włóczka - brak pochodzenia ale jest to grubsza czarna nić okręcona nicią metaliczną w kolorze srebra. Troszkę elastyczna. Użyłam szydełka nr 2,5 mm 



Tunika jest bardzo bardzo prosta. Dwa duże prostokąty  zszyte tak by tworzyły dekolt łódkowy i szerokie pachy. Rękawy 3/4 tak jak lubię :-) Rozmiar 42 a długość do połowy uda. Przyda mi się i do sukienek i do spódnic i do spodni. Może na tzw wieczór? ale przecież nie mam takich wyjść ha:-)



Szydełkowy splot to tzw puste kratki czyli słupek i dwa oczka łańcuszka. Prostota wszędzie - w fasonie i wzorze . Z tym naszym szydełkiem to takie czary-mary : słupek i oczko i wychodzi np tunika , bardzo praktyczne ubranie i ozdoba każdej stylizacji 🌞






Bądźcie zdrowi  ❤️

🌷🍃🌲🌞🌿🌱🌸

                                   
  Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

🌷🍃🌲🌞🌿🌱🌸

2 komentarze:

  1. Prostota jest zawsze elegancka sama w sobie, a przy tym jest najlepszą bazą do ozdób wszelakich :0) Tunika jest cudowna i ma dodatkowy walor - jest praktyczna :0)
    Pozdrawiam serdecznie Bożenko :0)

    A bratki uwielbiam - są niepowtarzalne kolorystycznie i zawsze "uśmiechnięte" ;0))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda z tym uśmiechem bratków. Bardzo dziękuję Moniczko i serdecznie pozdrawiam 😍🌞😘

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)