21 kwietnia, 2024

Biało niebieska spódnica ombre

 


Dzień dobry 🌞

Trochę spódnicowo się u mnie zrobiło. To już trzecia w tym roku i znów ombre. Tym razem kolory od białego , odcienie niebieskiego , po szafirowy. Dla kontrastu - fiołek afrykański ... ale to już tylko ozdoba , nie część spódnicy :-)


Spódnica jest długa na szczupłą moją koleżankę w rozmiarze S. To jej "zamówienie" . Składa się z trzech koronkowo, szydełkowych falban . W pasie jest gumka i szydełkowy sznurek do zawiązania. Wzór odtworzony w oparciu o schemat z Pinterest . Splot, który w moich spódnicach wraca od zeszłego roku. 


Włóczka to  mieszanka akrylu z bawełną firmy Nela Handmade seria Barwne Włóczki . Składa się z trzech luźnych nitek. Bardzo przyjemna w dotyku i fajnie z niej się dziergało. Kolor przebiega od białego, odcienie niebieskiego po szafir. Dziergałam szydełkiem nr 2 mm



Spódnica wymaga półhalki bo jest bardzo ażurowa. Falbany podkreśliłam białą nitką. Na końcach sznureczka przyszyłam metalowe koraliki w kolorze starego złota.
Schemat jest tu KLIK



Wszystkie spódnice ombre , które w oparciu o ten schemat zrobiłam, są takie 


Życzę Wam miłego tygodnia 🦋☀️🦋



Bądźcie zdrowi  ❤️

🌷🍃🌲🌞🌿🌱🌸

                                   
  Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

🌷🍃🌲🌞🌿🌱🌸


5 komentarzy:

  1. Kolejna zachwycająca spódnica 🤩
    Cudowności :0)
    Pozdrawiam serdecznie Bożenko :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje Moniczko i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. No ta jest mega piekna, koleżanka super w niej będzie wyglądać, na pewno zadowolona a mnie robótki idą jak krew z nosa, robie chociaż na zabawy blogowe.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziergasz Urszulko a nie zawsze jest ten czas i nastrój. Serdeczności ślę :-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)