16 sierpnia, 2024

Obrus średnicy 160cm

 


Dzień dobry 🌞

Na owalny ławo stół zrobiłam na szydełku okrągły obrus. Może nietypowo ale mi się podoba. Asymetria zawsze bliska mojemu sercu :-)

Obrus ma średnicę 160 cm i zrobiłam go z kordonka Koral 10 w kolorze starego złota. Jasna obwódka " pawich piór " też jest z Korala 10 ale kolor ecru. Wiele serwet czy obrusów powstało z tych nici ale wciąż do nich wracam. Kolor jak najbardziej wpisuje się w styl retro , który wielbię , który mnie nieustannie zachwyca.


W tym szydełkowym obrusie jest tez dużo mojej kreatywności. Jest też schemat serwety  "pawich piór "
z gazetki " Robótki Ręczne " nr 3/2018. Z tego schematu powstały już trzy serwety - dwie białe i jedna liliowa. Teraz przedłużyłam wzór o kolejne rzędy by powstał obrus. Przedłużenie jest już moją wyobraźnią.



Obrus powstał z trzech motków Korala a dziergałam go na szydełku nr 1,50 mm. 



Im dalej od środka tym bardziej ażurowa szydełkowa  siatka. 


Do schematu wykończenia dodałam tez łuki z oczek łańcuszka - dwa rzędy.



A serwety , które były inspiracją tego obrusa, tak wyglądają a opisy ich wykonania znajdziecie w zakładce mojego bloga Obrusy, serwety ...


Upalne lato trwa - trzeba uważać . Teraz chodzę na spacery rano jak upał dopiero się rozkręca. A tę fotkę zrobiłam właśnie na takiej przechadzce 

Wawel, Wisła, Kraków

Z uroków lata trzeba korzystać bo wkrótce się skończy. Już niektóre drzewa przypominają o jesieni. 

A żaba co myśli?

na działce koleżanki


🌞🌞🌞


Życzę Wam dobrego i fajnego weekendu 🌞🧡🌞


Bądźcie zdrowi  ❤️

🌻🍃🌲🌞🌿🍒🌸

                                   
  Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

🍓🍃🌲🌞🌿🍒🌸


8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam 😍

      Usuń
  2. Kawał roboty ale efekt bajeczny, bardzo fajny obrus, pieknie go powiększyłam, u mnie zastój robotkowy, pozdrawiam serdecznie. Teraz burza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję 😍 i serdeczności ślę. A u nas dalej upał tylko.

      Usuń
  3. Anonimowy22:29

    Efekt powalający. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Mam nadzieję, że wiesz, iż jest to w stu procentach powalające dzieło sztuki!!!!!!!! Pracy ogrom, absolutnie ogrom... podziwiam. Przepiękne wzornictwo, kolor, na stole wygląda obłędnie. To obrus budzący zachwyt i myślę, że nie jedna osoba, która Cię odwiedzi się zachwyci. Masz w sobie czar, toteż powstają zawsze u Ciebie cuda!!!!!!!!!!!
    Jak wiesz, ja marzę o jesieni, jak tylko lato się zaczęło, ale tym, co lubią lato, to życzę, by się im jeszcze cieszyli. :) Pozdrawiam, przytulam z wielkim podziwem. :******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje słowa , piekne i niezasłuzone :-) dodaja mi energii , daja impuls by jednak nie zamykac bloga bo mozna spotkać tu wyjatkowe osoby, niepowtarzalnie przyjacielskie jak Ty.Bardzo dziękuję Agnieszko i serdeczności ślę:-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)