09 września, 2024

Owalny obrus 190/140 cm

 


Dzień dobry 🌞

Znów mnie tu długo nie było ale wracam kolejnym obrusem. Ten rok mogę już nazwać obrusowym bo to już czwarta taka robótka w tym roku.

Obrus to duża praca . Wymaga czasu i nie raz poświęcenia. Gdy sama wymyślam jak połączyć  ściegi i sploty to i często pruć trzeba :-) Ale tu w takich "zakrętach ", o dziwo ! , mam dużo cierpliwości :-)


Obrus zrobiłam dla siebie , głównie na rozłożony ławo-stół ale tez na złożonym jest ok - nierówne "spady" ale to mi nie przeszkadza w cale a w cale.  Tak też fotki robiłam na dużym i małym blacie .


Obrus zrobiłam na szydełku nr 1,50 mm z różowych nici Koral 10 - nr koloru 392. Róż jest delikatny i jak to z różem bywa rozświetla i ociepla. Oczywiście są różne tonacje różu ale ten właśnie jest taki. Już dawno myślałam o różowym obrusie w moim "salonie " - w haczykach bo taki duży :-) ale odwagi nabrałam w tym roku. I powiem tylko - zadowolona jestem. 


Inspiracja też była bo środkowa część obrusa to schemat bieżnika z Pinterest i jest tutaj KLIK . Wzór wydłużyłam i w szerz i w wzdłuż i tak powstał owalny szydełkowy obrus. Jego długość to 190 cm a szerokość 140 cm.


Na oberżach "wmontowałam " małe gałązki a całość wykończyłam kwiatową szydełkową lamówką. 

Filmiki aż dwa zrobiłam :-)




Trochę czasu ten różowy obrus pochłonął ale nie żałuję . Warto było. A wybór koloru też się sprawdza. Koral 10 ma połysk i ładny skręt. To nić poliestrowa , nie chwytająca plam na zawsze . Obrus jest elegancki , rozświetlający pokój.


Może już odpoczniemy od upałów ? kończy się lato  nieubłaganie. Dziś u mnie już i chłodniej i słońce za chmurami. A Wam życzę miłego tygodnia 🌞




Bądźcie zdrowi  ❤️

🍂🌾🌲🌞🍂🍐🌸

                                   
  Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

🍄🍂🌲🌞🌽🍎🌸

5 komentarzy:

  1. Kawał roboty ale jest śliczny, wykończenie gałązkami wspaniały pomysł I utrafic aby było symetrycznie.Brawo za filmiki.U nas pada deszcz , chłodno.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie komponuje się ten gęściejszy środek z pozostałą luźniejszą formą. No i to świetne wykończenie tworzy spójną całość. Włożyłaś mnóstwo pracy i to widać. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam 😍

      Usuń
  3. Piękny obrus - szczególnie jego środek. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)