06 kwietnia, 2019

Blogowa zabawa "Podaj Dalej" :-)




W grudniu ubiegłego roku zgłosiłam się nieśmiało ... bo ciągle rozpatruję zamknięcie mojego blogu ... do  zabawy "Podaj dalej" na pięknie interesującym blogu Beaty-Beci "My kobiety"



W kwietniowy piątek z drżeniem ciekawości   otworzyłam paczkę od Beaty .
To była prawdziwa niespodzianka a w niej papierowe koszyczki a'la wiklina, kłębki włóczki, herbata, kawa, kanwa z pejzażem do haftu i świąteczna kartka.


💓Bardzo dziękuję Beatko 💓💋💓


W myśl zasad tej blogowej zabawy zachęcam teraz  dwie osoby , które chcą ode mnie dostać 
paczkę-niespodziankę z moim rękodziełem :-) Będą to serwetki :-)

Dwie  osoby, które  zgłoszą się do zabawy będą też zobowiązane do ogłoszenia tej zabawy
na swoim blogu. 

🌷 A więc ogłaszam zabawę  🌷


a Chętni piszą komentarze:-) 

Z Wybranymi - skontaktuję się e-mailowo . Będzie potrzebny adres :-)

Miło by było , dla mnie, polubienie moich stron i wpisanie się do obserwatorów mojego bloga:-)

🌼🌼🌼

Zachęcam również do odwiedzin bloga Beaty bo tworzy niesamowicie piękne rzeczy.



Koszyczki Beaty z papieru a wyglądają jak z wikliny ! Piękne :-)

🌷🌸🌷

Regulamin zabawy jest krótki, treściwy i jasny :

1. W zabawie udział mogą wziąć tylko aktywni blogerzy zajmujący się rękodziełem.
2. Dwie osoby, które wyrażą chęć udziału w zabawie otrzymają ode mnie prezent w ciągu 12 miesięcy.
3. Po otrzymaniu przesyłki należy ogłosić na swoim blogu zabawę " Podaj dalej" i obdarować kolejne dwie zgłaszające się osoby



🌷🌷🌷



5 komentarzy:

  1. Fajnie , że koszyki przypadły Ci do gustu :)) Lubię je robić , więc i ja miałam przyjemność przy ich tworzeniu , a Tobie niech dobrze służą :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są piękne i jeszcze raz dziękuję 😍 Ale co będzie z zabawą? , brak chętnych .

      Usuń
  2. Bożenko przede wszystkim nie zamykaj bloga bo pięknie tworzysz, inspirujesz i bardzo by Ciebie nam brakowało!!:)) Pięknie Beatka Ciebie obdarowała! Kurka gdybym nie zapisała się już na tą zabawę wcześniej to chętnie przyłączyłabym się u Ciebie. No szkoda :(. Ale na pewno znajdą się chętni :)). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda ale bardzo dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie🌞

      Usuń
  3. Nie zamykaj bloga!!! Nie rób nam tego!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)