27 stycznia, 2020

Moja pierwsza blogowa wygrana :-)


Dzień dobry 🌞
Czasami szczęście się do nas uśmiecha. 


I tak się stało parę dni temu .  21 stycznia w Dzień Babci zaglądnęłam na jeden z moich ulubionych blogów -  blog Justynki  Wielkie Małe Pasje  bo pojawił się nowy wpis. Justynka zaprezentowała nową skarpetkową laleczkę , kolejnego cudownego aniołka babcię i ogłosiła Candy.

Zapisałam się nie licząc na nic więcej a tu proszę - losomat  wylosował akurat mnie wśród innych babć. 
A dziś to cudo -laleczka jest moją własnością :-)

Spodziewałam się paczki ale nie tak aż bogatej we wszystkie dobra.

Bardzo dziękuję Justynko ❤️❤️❤️

Wszystko pięknie zapakowane w formie prezentów  a więc po kolei 

Aniołek Babcia 🌞


kartka z motylami , zakładka do książki i  zaparzacz herbaty w kształcie łabędzia 🌞


książka z papierową serwetką 🌞


coś do picia i jedzenia 🌞


kolorowe kłębki przydasie 🌞


Prawie dwa kilogramy szczęścia 🌞



Jeżeli nie znacie blogu Wielkie Małe Pasje  - to gorąco zachęcam do zaglądania tam. Justyna ma złote ręce, wyjątkowe pomysły , które po mistrzowsku realizuje. Blog jest piękny, ciekawy i każdy coś znajdzie dla siebie.


Skarpetkowe laleczki to piękno samo w sobie. Kunsztownie ubrane , wypracowane w każdym szczególe . Każda jest inna, wyjątkowa i niepowtarzalna.


Aniołek Babcia zostanie ze mną - aż trudno uwierzyć , że jest moja - w towarzystwie innych moich aniołów , nie tak pięknych jak Justynki.


Wyjątkowy prezent od Wyjątkowej Osoby ❤️❤️❤️

Nie znacie Jej ? To najwyższy czas Ją poznać ... bo warto , bardzo warto 





9 komentarzy:

  1. Gratuluję
    Piszesz prawie 2 kg a szczęście i radość ważą napewno 100 kg.To jest bardzo miłe uczucie.Piękne prezenty i przydasie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Urszulko :-) Ten dzień się zaczął dla mnie fatalnie ale przyszła wielka niespodzianka i czarne chmury odeszły na plan drugi. Bardzo dziękuję i serdeczności ślę :-)

      Usuń
  2. Przepiękne prezenty dostałaś - cudowna Babcia Aniołek!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam 🌞

      Usuń
  3. O - tak - u Justynki jest bardzo "anielsko" - piękne te Jej skarpetkowe maleństwa!
    Super prezent!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bożenko, dziękuje kochana za tego pięknego posta!! Wzruszyłaś mnie ogromnie, z całego serca dziękuję za te ciepła słowa! Troszkę zawstydziłam się :)). Bożenko, cieszę się, że aniołek zadomowił się u Ciebie i jest jemu tak dobrze :)). Piękną masz anielską kolekcję! Buziaki kochana i miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co Justynko . Radość,którą mi sprawiłaś jest bezcenna . Bardzo dziękuję i serdeczności ślę🌞

      Usuń
  5. Polecam zabawę Rękodzieło i przysłowia
    Fajna jest i można różne formy zrobić. Tobie będzie łatwiej bo jeszcze haftuj.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobry pomysł Urszulko ale teraz mam czas dość zajęty i wiele spraw na głowie. Zbyt dużo. Mniej na dzierganie a chcę wreszcie skończyć wielki obrus dla córki . Następne to sukienka dla przyjaciółki. Duże prace i bardzo czasochłonne . Będę pamietac o tej zabawie . Buziaki 😘


      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)