03 stycznia, 2020

Witaj ! Nowy Roku !


Dzień dobry w Nowym 2020 roku 💚🧡💜

Niech będzie pomyślny i obdarzy nas zdrowiem, szczęściem i twórczą weną ❤️💛💙




Rok będzie wyjątkowy , jak co cztery lata , przestępny . Dwie dwudziestki . Jeden dzień więcej na robótki i dla robótek 😀

W roku ubiegłym dość sporo wydziergałam . Z jednych jestem dumna , z drugich nie bardzo. Zdecydowaną większość rozdałam w formie prezentów. Prawie wszystkie  te prace przedstawiłam w poradnikach krok po kroku. Można się częstować.😀

Były moje własne projekty i te odtworzone z gotowych schematów.


Robótki na drutach i na szydełku tak się prezentowały. Nie licząc ozdób choinkowych i serwetek w kompletach , prac tych było 52 czyli jedna na tydzień.  Statystycznie bo oczywiście obrusy czy sukienka dla mnie zabrała dużo więcej czasu jak siedem dni.

Poza dzierganiem powstały dwa hafty - kartka i obraz z makami oraz muszelkowy obrazek.



Opublikowałam tylko jedenaście recenzji książek z różnych dziedzin literatury. Przeczytałam ciut więcej ale nie zawsze znajduję czas a przede wszystkim chęć pisania.


Blogowanie zabiera mnóstwo czasu, zwłaszcza obróbka zdjęć , które i tak nie są najlepsze.
Często brakuje w nich detali , które określają piękno robótek.
Nie umiem, nie potrafię przedstawiać prac w tym najlepszym dla nich świetle.

Może się wreszcie nauczę? być może.  W lutym minie cztery lata jak stałam się blogerką , dużo się nauczyłam z obsługi bloga, komputera i fotografowania ale jeszcze dużo powinnam poznać.

Nie raz myślę nad sensem tego publicznego w końcu , chwalenia się. Blok powstał z impulsu - moja koleżanka otworzyła blog florystyczny a ja przy okazji pomyślałam o mojej wtedy trzechletniej wnuczce - może kiedyś skorzysta , może kiedyś pokocha , jak ja robótki.

Teraz mam już dwie piękne wnuczki a wnuczek przejawia wyjątkową kreatywność ...
więc może warto 😀

Bardzo dziękuję za Waszą obecność w moim świecie ❤️💝💖

i zapraszam w Nowy  robótkowy Rok 🧡💛💚

😍 Dziękuję 😍

11 komentarzy:

  1. Dobre podsumowanie♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie również wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku 2020. Bardzo dużo wyprodukowałas.Przepiękne rzeczy
    U mnie tak bogato nie jest. Dopiero zrobię podsumowanie.Jadzia na blogerze od kilku miesięcy. Wolałam bloKsa.Poprzedni blog prowadziłam ponad 10 lat .Pozdrawiam i życzę kolejnych cudownych udziergow.Blog dla mnie to jak pamiętnik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze słyszę o bloKsa - taka ze mnie blogerka 😀 Ja zakładając bloga kliknęłam w pierwszy link ,który mi się pokazał i był to blogspot. Nic wcześniej nie wiedziałam . Zielona byłam i chyba dalej zielenię się . Blog faktycznie może być pamiętnikiem i może powinnam więcej informacji w nim zawierać. Skupiam się na robótkach tylko. Bardzo dziękuję i serdeczności ślę 🌞

      Usuń
  3. Добрый день!
    Вы очень талантливый и творческий человек!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa i Twoja obecność . Serdecznie pozdrawiam 🌞

      Usuń
  4. Wow, chcialabym miec takiego powera jak ty-). Podziwiam twoje prace, choc nie zawsze jestem w stanie zostawic pod kazdym postem komentarz-) pozdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ,ze tu do mnie zaglądasz i zapraszam . Serdecznie pozdrawiam 🌞

      Usuń
  5. Wspaniałe podsumowanie! Pracowity rok za Tobą i pewnie takowy przed Tobą, czego Ci życzę. Życzę Ci również zdrowia i wielu pogodnych, radosnych dni
    Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Alinko 🌞 Serdecznie pozdrawiam 😍

      Usuń
  6. Wspaniałe podsumowanie roku!!! Piękne robótki - kolorowe, energetyczne, pomysłowe!
    Z przyjemnością wracamy do bloga na oglądanie swoich robótek, to taki pamiętnik, gdzie słowa i zdjęcia utrwalone są na zawsze. A wnuki na pewno będą zawsze podziwiać Babcię.
    Serdecznie pozdrawiam i życzę Ci kolejnych lat blogowania i wciąż nowych pomysłów na te cudowności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Malgosiu 🌞 Serdeczności ślę😍

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)