26 kwietnia, 2020

Bordowy bieżnik 90x30 cm.


Dzień dobry 🌞
Zostałam w niciach bordowego koloru i po obrusie , powstał bieżnik. Na ten wzór już dawno miałam chrapkę . Coś w nim jest ,że przyciąga oko.


Jest delikatny i kwiatowy , połączenie filetu z okrągłymi serwetkami. Schemat pochodzi z "Sabrina Extra Robótki" zeszyt nr 2/2014.

Potrzebujemy kłębek bordowego kordonka  Maxi Sugar Rush firmy Scheepjes.
Szydełko nr 1,50 mm.

Jest troszkę skomplikowany a to za sprawą czterech etapów pracy nad nim. Pierwsze robimy środek bieżnika. Każdy bok robimy osobno i w ostatnim rzędzie łączymy go ze środkową częścią bieżnika. 
Kończymy obwódką całości - dwa koronkowe okrążenia .


Ten bordowy bieżnik jest dodatkiem do bordowego obrusa. Chrześnica będzie miała myślę fajny komplet. Jedno ozdobi stół a drugie komodę. 

https://handmadeboni.blogspot.com/2020/04/bordowy-obrus-sr-160-cm-zrob-razem-ze.html

Może powinnam coś o pandemii napisać ale każdy z nas dobrze wie jak możemy teraz żyć. Często ten czas przygnębia , mnie też . Rodzą się pytania : czy wrócimy do normalności sprzed ? czy to co trwa będzie już zawsze naszym dniem powszednim? kiedy to się skończy wreszcie ?

Nie znamy odpowiedzi i znać nie będziemy, musimy przejść i zobaczyć. Za to musimy otworzyć swe myśli i zachowania  się na optymizm mimo wszystko i na przekór wszystkiemu.
Będzie dobrze ... bo musi być :-)

Plus ostatnich dni - możemy pójść na spacer , bez celu życiowej potrzeby i nawet daleko od domu. Pogoda dopisuje więc chodźmy i spacerujmy w odosobnieniu , w odległości i zamaskowani dla bezpieczeństwa głównie innych.

Skorzystałam z tej ulgi i wybrałam się do podkrakowskiego urokliwego Ojcowa, gdzie ścieżek spacerowych w bród , gdzie wiosna delikatnie się budzi.




Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia w następnym poście :-)

🌲🌷☔🌞☔🌷🌲





4 komentarze:

  1. Wspaniale dzieło i piękny wzór.Fajna ciocia jesteś.Super prezent.Wycieczke miałaś przednią.My to na działkę i z powrotem.Dobrze źe mamy działkę.Nie wiem jak długo to potrwa.Syn dzisiaj przyjeżdża po nas i pojedziemy na wieś na chwilę do małych.Milej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieć działkę to wspaniała rzecz. Mogę trochę pozazdrościć. Czasami marzyłam o tym ale tak jakoś zeszło ,ze nic z tego nie wynikło. Zostały spacery, wycieczki i to tez dobre. Spotkania z wnukami tez odrobine zazdroszczę - moje daleko. Życzę Ci miłej niedzieli choć pewna jestem może taka będzie. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam 🌞

      Usuń
  2. Przepiękny jest!!!! Cudownie ten wzór w bordach się prezentuje ❤. Jest niesamowity i ciekawy. Piękne zdjęcia przyrody. Aż zazdroszczę Tobie Bożenko spacerku. Prawie moje rodzinne tereny, ja pochodzę z okolic Ogrodzieńca choć los rzucił mnie do stolicy :)). Buziaki dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatny i piękny!Misterna robota - chylę czoła:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)