15 listopada, 2021

Serwetka 56 cm średnicy.



Dzień dobry 🌞

W listopadowy chmurny , zamglony poranek.

 Listopad to miesiąc zadumy, refleksji nad  przemijalnością naszego życia. To też czas wyciszenia  i oczekiwania na następną porę roku , zwłaszcza w przyrodzie. Wszystko prowadzi do zapadnięcia się w sen zimowy :-) Poczekamy do wiosny :-)

Tak na prawdę każda pora roku ma swój niepowtarzalny urok i nawet smutny, zamglony listopad ma magiczne też oblicze. Ostatnie dni spędziłam po trochu w Gorcach i Pieninach . Było ładnie , czasem i słonecznie ale wciąż otaczały nas listopadowe mgły. 

Czy ten widok zamku w Niedzicy nie jest piękny?  Jak bajka, jak marzenie :-) 



 Długie wieczory , krótki dzień sprzyja naszym robótkowym pasjom. Dzisiejsza serwetka urzekła mnie już dawno. Troszkę poczekała i wreszcie jest :-)

Dalej jestem pod jej urokiem. Gałązki w pęczkach i ażurowe romby a pośrodku - kwiat. Całość układa się w większy kwiat. Jest delikatna i romantyczna i oczywiście w stylu retro. Klasyka w czystym wydaniu.



Zrobiłam tę serwetkę szydełkiem nr 1,25 z białego kordonka Babylo 10. Ma średnicę 56 cm.

Schemat znalazłam na Pinterest i jest tu poniżej :-)

żródło https://pl.pinterest.com/pin/37506609386828079/

Wykonanie nie jest trudne jakby się może zdawało. Trochę faluje w dzierganiu ale blokowanie dobrze naciąga wszystkie elementy.


Nie mam zbyt wiele fotek w czasie pracy ale schemat wszystko powie.




Szydełkowe serwetki to taki gadżet przytulności domu . Coś ozdobi, coś podkreśli. Oczywiście nie wszyscy to lubią ale to dobrze bo jakby nudny byłby świat gdyby każdy miał to samo ?

Uważajcie na siebie bo znów pandemia się rozrasta . Niestety:-(


❤️ Bądźcie zdrowi  ❤️


Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia  :-)


🌲🌞🍁☔🍁🍂🍁

 


13 komentarzy:

  1. Kolejna sliczna serwetka.Zamek we mgle to bajka ,cudowne zdjęcie.Kazda porą roku ma swoje plusy i minusy, pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami coś się uda jak z tym zdjęciem i tylko na chwile mgły były mniej gęste . Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam 🌞

      Usuń
  2. Witam serdecznie ♡
    Piękna serwetka, chciałabym umieć robić takie cuda :) No zachwycająca! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczymy się przez całe życie wiec może i szydełko tez polubisz .Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam 🌞

      Usuń
    2. Na razie dopiero co nauczyłam się szyć na maszynie, a i tak mi wychodzą krzywe wzorki :D Ale jestem otwarta na nowości więc może kiedyś i za szydełko złapię! Uwielbiam tworzyć coś samemu :)

      Usuń
    3. Ja też to uwielbiam . Serdecznie pozdrawiam 😍

      Usuń
  3. Bardzo ładna serweta. Ciekawy wzór. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję 😍 i serdecznie pozdrawiam 🌞

      Usuń
  4. Anonimowy21:42

    Przepięknie prezentuje się ta serwetka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam🌞

      Usuń
  5. Zarówno widok na zamek bajeczny, jak i serwetka cudowna - taka delikatna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Вітаю! Дуже гарна серветочка!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta serweta to majstersztyk :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)