30 sierpnia, 2022

Szydełkowy słonecznik średnicy 40 cm




 Dzień dobry 🌞🌻

Dawno mnie tu nie było ale to nie znaczy , że nic nie tworzyłam. Powstało kilka różności czekających na publikację. Króluje wciąż szydełko. 

Z szydełkową robótką prędzej mi po drodze - na spacerze, w podróży. Drutów żyłkowych pewno już nie polubię a z klasykami to i  ostro i za dużo . Kończy się lato a mnie zawsze szkoda , nawet upały mnie nie przerażają . Męczą też ale wolę je od jesiennych szarug i zimowych zawirowań.

Zatrzymać lato zawsze można - we wspomnieniach, zdjęciach , muszelkach ...jak już kiedyś pisałam ale też w słonecznych robótkach. Słonecznik zawsze kojarzy mi się z latem , z ciepłem, uśmiechem i wszystkim tym co radosne.🌻





Może pod wpływem wspomnień pól malowanych słonecznikami , które w lipcu widziałam, przespacerowałam a może z tej żałości , że czas wakacji się nieuchronnie  zamyka, wydziergałam wielkiego 40 cm słonecznika i zamknęłam go w obręczy .

 

pola słoneczników na południu Francji - Terraroma 

Słonecznikowa🌻 zawieszka - dekoracja okna, ściany , pokoju czy mieszkania. Zawsze przyciągnie oko a może wyzwoli w nas dobre emocje , uśmiech na twarzy, ciepło w sercu.


Słonecznikową🌻 zawieszkę wydziergałam na szydełku nr 1 z miękkich kordonków Kaja 15 w kolorach od środka - ciemny wrzos, śliwka, pomarańcz i dwa odcienie żółtego, w oparciu o schemat z gazetki "Diana Robótki Extra " nr 4/2013. Nie ukrywam - jestem bardzo zadowolona . Zdjęcia nie oddają całego uroku tej serwety, jest piękniejsza w realu. Kaja 15 ma intensywne kolory , zdecydowane w swojej barwie a także pastelowe.


Zdjęcia robiłam na różnych kolorach i może to powyżej najbardziej przypomina moją robótkę.🌻


🌻Wzór nie jest trudny a ze swojej strony dodałam kolory a tu w połowie dziergania 


Dowód musi być , że to moje i tylko moje :-) 🌻Jestem trochę przeczulona bo na Facebook ktoś mnie zhejtował i już chyba od dwóch lat nie mogę pisać adresu ani załączać linków do swojego bloga. A najgorsze , że nie ma nikogo kto by to szybko rozstrzygnął czy w ogóle rozpatrzył , że nikomu nie kradnę zdjęć ani robótek na nich. Trudno- ludzie są różni i nie warto się takimi sprawami przejmować. Szkoda czasu - bo a nóż coś się udzierga :-) szkoda zdrowia - bo nie będziemy dziergać :-) szkoda życia - bo za krótkie ....na dzierganie :-)🌻🌻🌻🌻🌻🌻


Oczywiście żartuję ale kolor żółty to chyba jest dla mnie - rozczula, pociesza a słonecznik dopełnia całości. Raduje się dusza, raduje oko.🌻

pola słoneczników i lawendy na południu Francji 

Postanowiłam podarować tego słonecznika - zawieszkę 🌻starszej wnuczce Helence. Wkrótce wyruszy w drogę :-) Dla siebie muszę dopiero zrobić bo raczej muszę to mieć :-)

Mam nadzieję ,że wywołałam uśmiech na Waszych twarzach tym żółto słonecznym  słonecznikowym wpisem. 🌻🌻🌻🌻🌞🌻🌻🌻🌻



❤️ Bądźcie zdrowi  ❤️


Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia  :-)


🌞🌲🌻🌼☔🌼🌻🌳🌞



6 komentarzy:

  1. Slonecznik jest przepiękny, biję ciepło od niego.Nie dziwię się że idzie w świat.Świetny pomysł.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziergaj i niech inni podziwiają, są też i ci zazdrośni, ale my szczerze podziwiamy na Twoim blogu. :) Wspaniała i naprawdę mega taka pozytywna praca. Pierwsze spojrzenie i jakoś człowiekowi lżej. To taka praca dodająca szczęścia, co się na nią spojrzy, potwierdzam. :) Pozdrawiam, Ty również bądź zdrowa i bardzo szczęśliwa. :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję Agnieszko :-) i życzę Ci z całego swojego serca - zdrowia, szczęścia i pomyślności :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to piękne! Naprawdę :)) Tak trzymaj

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)