18 listopada, 2022

Szydełkowa gwiazda - serwetka śr. 40 cm

 


Dzień dobry 🌞

Zanim jeszcze pokażę sweter dla starszej  wnuczki ( finiszuję :-) wracam w letnie robótki kiedy wena była lepsza .  Letnie to czas wykonania a zrobione z myślą o nadchodzących świętach.

Teraz już tylko pięć tygodni  i będzie ten czas magii i pięknych tradycji . Jak święta Bożego Narodzenia to nie może zabraknąć i gwiazd w każdym deseniu, w każdej dekoracji. Gwiazda jak gwiazda betlejemska, która wskazywała miejsce narodzenia Jezusa. 

Czekamy też na pierwszą gwiazdkę , która pojawi się na zimowym niebie w Wigilię by zacząć uroczystą a skromną kolację. Ale jaką :-) niepowtarzalną w żaden inny dzień roku.



Motyw gwiazdy można też uchwycić w zwykłej szydełkowej serwecie. Ja wykorzystałam schemat z gazetki "Sabrina - wydanie specjalne - Szydełkowe Dekoracje na święta " nr 5 /2017. Serwetka ma średnicę 40 cm i jest zrobiona szydełkiem nr 1 z dwóch kordonków : Maximum w kolorze czerwieni oplecionej złotem oraz Pyramid w kolorze białym metalizowany złotem. Serweta więc błyska złotem , czerwienią i bielą. 



Ma wszystko co wiąże się ze świętami - kształt i kolor. Zdjęcia fatalne ale lepszych nie mam . Serweta zawędrowała już zza ocean do córki. Może kiedyś mi prześle fotkę.

 


U mnie już śnieg popadał. Zima ⛄❄⛄ Chciałabym być niedźwiedziem 🧸by przespać ale tylko z jednej drobnej strony.  Bardzo lubię święta i nawet zimę ...najbardziej przez okno :-) 


 ❤️ Bądźcie zdrowi  ❤️


                                         Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia  :-)


🌞🌲🌻🍁☔🍂🌻🍄🍎



2 komentarze:

  1. Pieknie te nitki pasują do siebie, odrobina złota już jest magiczna w serwetce
    Ja musze moje pokrochmalic, jeszcze coś tam dziergam.U nas też lekko popruszylo śniegiem ale zaraz snieg stopniał Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy18:07

      Ja nie usztywniam serwet. Z reszta robię z grubszych kordonkow Bardzo dziekuję Urszulko i serdeczności ślę😍

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)