20 listopada, 2022

Twarzowy sweter na 150 cm wzrostu

 


Dzień dobry 🌞

Czas na pokazanie swetra dla mojej starszej wnuczki. Jest twarzowy dosłownie ale myślę i jestem pewna , że Helence będzie w nim super. Jest też ciepły ale nie grubaśny. Jest nowoczesny i nastolatkowy chyba jak najbardziej.

Trzy kolory, trzy włóczki, trzy ściegi i dwie twarze :-)


Kolory to czerń, biel i soczysta czerwień. Włóczki : Madame Tricote Merino Gold mieszanka z wełną , Drops Baby Merino 100% wełna oraz resztki czerwonej  wełenki już niewiadomej  firmy. Ściegi na druty nr 3 : dżersej, francuski i ściągacz 2/2. Twarz przodu-  en face i tyłu - profil.


Schematy twarzy znalazłam na Pinterest . Jest ich tam bez liku ale mnie najbardziej  spodobały się te dwie twarze bo szukałam z myślą o małej w sumie dziewczynce.  Diagramy bez szukania są tu

KLIK i tu KLIK


 Wrabianie wzoru na dzianinach  bardzo lubię. Taka praca nie nuży. Zawsze z każdym rzędem coś się dzieje. Powstaje najczęściej obraz :-) jak w tych starszych moich pracach :-) droga, wiosna, pociąg i latarnia morska.


Przy twarzach też było miło . Najpierw powstał przód , później  tył i rękawy. Półgolfik zrobiłam przed zszyciem wszystkich części.


Na przedramieniu rękawów zrobiłam trzy paski w dwóch wariantach - środkowy to ścieg francuski.



Na półgolfiku są też trzy paski - cienkie - ścieg francuski 


Ściągacz dołu swetra i mankietów jest czarny 2/2 z czerwonym paskiem pośrodku


A całość jest taka , że chyba muszę pomyśleć o podobnym swetrze dla siebie. Po prostu jestem zadowolona :-)



Sweter w sam raz na zimę , na mrozy , które już rozgościły się u nas i w Kanadzie też. Różnica jedna - tu śnieg prószy delikatnie a tam już zalega. 

   ❤️ Bądźcie zdrowi  ❤️


                                         Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia  :-)


🌞🌲🌻🍁☔🍂🌻🍄🍎






10 komentarzy:

  1. Jaki ciekawy sweter , oryginalny z pięknym rysunkiem , mnie się bardzo podoba , wnuczka będzie bardzo zadowolona. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy18:03

      Mam nadzieje. Bardzo dziekuję Urszulko i serdecznie pozdrawiam. 😍 Bozena

      Usuń
  2. Fantastyczny projekt i super wykonanie!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy18:04

      Bardzo dziekuję Malgosiu i serdecznie pozdrawiam. 😍 Bozena

      Usuń
  3. Bożenko, chylę czoła! Sweter jest świetny! Piękny i oryginalny projekt! Bardzo mi się podoba!
    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy18:04

      Bardzo dziekuję Justynko i serdecznie pozdrawiam. 😍 Bozena

      Usuń
  4. Fantastyczny!
    Dzieło sztuki dziewiarskiej. :)
    Biel, czerń i akcenty czerwone - super!
    Jeden ze schematów tych fryzur wyhaftowałam dla moje fryzjerki na otwarcie nowego lokalu.
    Nastolatka będzie zachwycona bardziej niż ja tym widokiem. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musiał być super haft. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  5. Helena16:57

    Piękny sweter, wnuczka na pewno będzie zachwycona. 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)