20 sierpnia, 2023

Biało-błękitna serwetka śr.33 cm

 


Dzień dobry 🌞

w dzień upalnego lata . Trochę za wysoko , za długo  jak dla nas. Prawda?

Plus to pogodne, błękitne  niebo , słońce i dużo światła. O minusach nie mówimy bo jest ich masa a pogodę ducha lepiej zachować :-)


Moja nowa serwetka jest dwukolorowa.

Błękit pogodnego nieba , biel puchatych obłoków. Okrągła, kwiatowa, przestrzenna. Dużo w niej szydełkowej kukurydzy. Wzór z Pinterest ale niestety , mimo usilnych starań , nie znalazłam tego pina. Nie zapisałam na swoich tablicach a szukanie na Pinterest to jak szukanie igły w stogu siana - i nie przesadzam. Pinterest ma tak ogromną ilość zdjęć z różnościami jak ocean albo i więcej.


Serwetka ma średnicę 33 cm i odtworzyłam ten wzór na szydełku nr 1,25 mm . Biały kordonek to Pyramid a błękitny to Altin Basak  Maxi , z którego wiosną robiłam trzy serwetki. Wykańczam resztki to taka prawda :-) Dzięki tzw prażonej szydełkowej  kukurydzy jest przestrzenna a ziarenek ma mnóstwo. 


Trochę odchodząc od moich robótek, pokażę Wam jakie piękne serwety zobaczyłam, zwiedzając w to lato ,  dworek Henryka Sienkiewicza w Oblęgorku


Można podpatrzeć i po swojemu odtworzyć. Może kiedyś to zrobię choć nie mam okrągłych stolików. Żałuję bardzo bo stół okrągły, jak dla mnie , jest najlepszy , najładniejszy i sprzyja bardziej spotkaniom. Tylko jedno - trzeba mieć domowe przestrzenie.

A moja błękitno-biała "bieda"


Bądźcie zdrowi  ❤️


                                         Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Zostaw swój ślad - wszystkie komentarze są dla mnie bezcenne :-)

🦋🌳☔🌻🌞🌹🍀🌲🦋

7 komentarzy:

  1. Piekna tą Twoja błękitna chmurką, resztkowce są śliczne a ja musze moją upiąć ,też zrobilam.Upaly dobijają, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Urszulko i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. OJ, tak! Lubię ciepło, ale nie takie 🤔
    Piękna serwetka i idealne połączenie kolorów.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Alinko i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. O tak - okrągły stół to też i moje marzenie; piękna serwetka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)