23 sierpnia, 2023

Biało-żółta serwetka 37 cm średnicy

 


Dzień dobry 🌞

Nie schowałam nitek - od razu widać . Poprawiłam ale zdjęć już nie zmieniam:-)

Wcześniej tego nie widziałam. Trochę dziwne ale prawdziwe.

Biel i żółty to piękna para - słoneczna. Serwetka jest też kwiatowa , jak lubię a wysmukłe wachlarze przyciągają oko.


Serwetka nie jest duża . Ma średnicę 37 cm . Żółty kordonek to Altin Basak Maxi - resztka z żółtej bluzki a biały to Pyramid. Wzór odtworzyłam na szydełku nr 1,25 mm z Pinterest KLIK


Bardzo lubię klasykę w serwetach czyli biel ale włączenie koloru dodaje im i  uroku i szyku - tak myślę. Oryginał jest biały, surowy. Moja żółto biała jest weselsza i chyba jednak piękniejsza.



 Życzę Wam miłego dnia 💛


Bądźcie zdrowi  ❤️


                                         Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Zostaw swój ślad - wszystkie komentarze są dla mnie ważne :-)

🦋🌳☔🌻🌞🌹🍀🌲🦋

4 komentarze:

  1. Szybko działasz, serwetka faktycznie wesoła, żółty jest bardzo wyrazisty w tej serwetce , pieknie wyszła, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wakacyjny jeszcze wyrób. Bardzo dziękuję Urszulko i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Śliczna i energetyczna; serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)