17 sierpnia, 2023

Różany owalny bieżnik 105/68 cm

 



Dzień dobry 🌞

po ponownej przerwie. Jak dla mnie wakacje się skończyły. Błogi czas pełen wrażeń a przede wszystkim bezcenny czas z wnukami już za mną. Codzienność i szarość dni upomina się o swoje.

W letniej porze coś tam dziergałam , jak zwykle, ale dużo mniej. Powstało kilka serwet oraz obrus, który jednak będę pruła przynajmniej do połowy. Nie lubię ale cóż - po co mieć co nie podoba mi się i źle układa na rozłożonej ławie ? Po raz pierwszy zrobiłam bubel - no , zawsze musi być ten pierwszy raz :-(


Dzisiejsza serweta to duży bieżnik w kolorze łososia. Z kordonka Altin Basak Maxi nr 322 miała być dla mnie kolejna szydełkowa bluzka  ale kolor trochę mnie rozczarował . Zazwyczaj wszystkie włóczki, kordonki kupuję przez Internet i nie zawsze kolor jest taki jak sobie wymarzę. Tym razem tak było i na bluzkę mi nie pasował ale na duży bieżnik jak najbardziej.


Pomyślałam o różach bo dawno nic nie robiłam z tym pięknym motywem. Róże bardzo lubię a nawet mam słabość do nich. W przyrodzie, w deseniach , wzorach , architekturze. Zawsze i wszędzie przyciągają moje oko , podobnie jak anioły.


Technika filetu sprzyja takim motywom więc już miałam zarys. Schematu całości , tak jak wyszło, nie znalazłam a mój różany bieżnik powstał w oparciu o kilka diagramów z Pinterest ,  z moją inwencją twórczą :-) Podstawą był ten schemat KLIK ale bardzo dużo w nim zmieniłam. Zostały wachlarze boków ale z małymi różyczkami , które wcześniej miałam i koronka obrzeża.



Mała różyczka na wachlarzach owalnych boków ale wcześniej zwykłe małe kwiatki 

Gałązki z różami z długich prostych boków wzięłam znów z Pinterest KLIK . Koronkę obwódki wykończyłam jeszcze łukami z 5 o.ł. I taki zlepek wzorów wyszedł na szydełku nr 1,50 mm


Podoba się ? W każdym razie ja jestem bardzo zadowolona a ten kolor jako dekoracja jest super. Wyszedł styl retro - to moje ulubione. Bieżnik jest dość duży. Długość to 105 cm a szerokość 68 cm.




Bądźcie zdrowi  ❤️


                                         Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Zostaw swój ślad - wszystkie komentarze są dla mnie bezcenne :-)

🦋🌳☔🌻🌞🌹🍀🌲🦋

6 komentarzy:

  1. Zlepek wzorów wyszedł cudownie, nie potrafię aż tak mieszać z wzorami.Moje wnuki też pojechały a jutro tylko dwóch na przechowanie, przedszkole nieczynne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma jak wnuki 😃 bardzo dziękuję Urszulko i serdecznie pozdrawiam 😍

      Usuń
  2. Świetnie poradziłaś sobie z tym pomieszaniem. :)
    Bieżnik piękny. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Cudowny bieżnik; świetny pomysł na taki miks wzorów - wyszło idealnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)