16 listopada, 2023

Biało-złota serweta 55 cm średnicy

 


Dzień dobry 🌞

Świątecznych serwet ciąg dalszy 🌞 Muszę trochę przyspieszyć bo podobnych dekoracji mam kilka bo taka powstała potrzeba. Czas nieubłaganie śmiga do przodu a przede mną długa podróż i  to na dłużej. Zasypię Was nie listopadowymi liśćmi a   serwetami z błyszczącymi nitkami :-)


Centralną ananasową śnieżynkę otaczają szydełkowe ananasy. Biel ze złotem. Metalizowany kordonek Maximum i szydełko nr 1,25 mm. Wzór odtworzyłam z gazetki "Sabrina Robótki Extra " nr 2/2014. 

Serweta jest okrągła ale robota nad nią była dwuetapowa. Najpierw powstała centralna okrągła część, która może być samodzielną zimową serwetką. Następnie otaczałam całość ananasami. Serweta ma średnice 55 cm. W oryginale to mały obrus na stolik np kawowy.



Serwety pilnują dwa różne anioły. Folkowy bo bieszczadzki i powiedzmy : krakowski . Ręcznie wykonane więc tu w moim świecie pasują jak najbardziej.


Wzór tej serwety już dawno upatrzyłam do przyszłych dzierganek. Podoba mi się bardzo ale ma jeden minus - ananasowa plisa ma początek i koniec . Musimy ją zszyć razem. Szew nie bardzo mi wyszedł ładnie choć bardzo się starałam. Zobaczyć możecie na zdjęciu całości serwety , na dole fotki.




U mnie dziś pochmurno i deszczowo ale mimo to życzę Wam pogodnego dnia 🌞




Bądźcie zdrowi  ❤️



                                         Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Zostaw swój ślad - wszystkie komentarze są dla mnie ważne :-)

🍏🍂☔🌞🍁🌲🍎

3 komentarze:

  1. Serweta bardzo piekna I sporo pracy przy niej, chyba do córki jedziesz, u mnie spowolnienie ,nie wiem gdzie czas się podziewa, pozdrawiam, dzisiaj znów wietrznie a wczoraj typowa slota jesienna, 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , lecę do córki na kilka tygodni bo to daleko. W związku z tym mam duzo różnych załatwień ale cieszę się na spotkanie zwłaszcza z wnuczkami :-)one juz postaraja się by odpocząć od dziergania. Bardzo dziękuję Urszulko i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Przepiękna serweta, duża i niezwykle misternie zrobiona; napracowałąś się przy niej mocno!
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)