22 listopada, 2023

Srebrno-złoto-biała kwadratowa serweta 44x44 cm

 


Dzień dobry 🌞

w pierwszy śniegowy poranek ❄❄❄ Niewiele tego puchu spadło i pewno zaraz zniknie ale pierwszy raz trzeba odnotować ☺

Blog jak pamiętnik tylko , że ja przede wszystkim skupiam się na tym co moje ręce zrobiły. Dziś kolejna dekoracja świąteczna. Nietypowa w kształcie serweta w bieli, złocie i srebrze. Prawdę mówiąc - wykorzystałam resztki metalizowanych kordonków Maximum.



Serweta to kwadrat o boku 44 cm. Wzór bardzo delikatny, koronkowy. Jestem pewna, że odtworzenie tego wzoru cieńszymi nićmi na cieńszym szydełku,  byłoby korzystniejsze . Ten wzór wymaga wręcz krochmalu. 

Grubszych kordonków nie daje się usztywnić ale mnie to pasuje. Już dawno - oczy nie te i drobnych oczek po prostu nie widzę. W ciemno dzierganie ?może się da ?nie wiem, nie próbuję. 



Serweta jest urokliwa ale w użytkowaniu pewno trzeba będzie ją porządnie naciągać po każdym praniu. Chyba zostawię dla siebie 😀Serwetę zrobiłam na szydełku nr 1,25 mm. Wykorzystałam schemat  z gazetki "Sabrina Robótki Extra " nr 2/2014.



Środkowy motyw ananasowy oraz pół koronki są biało -srebrne . Drugie pół - biało-złote. Świąteczna jak najbardziej . Prawda?



Życzę Wam miłego dnia 🌞


Bądźcie zdrowi  ❤️



                                         Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Zostaw swój ślad - wszystkie komentarze są dla mnie ważne :-)

❆🍂☔🌞🍁🌲❆

6 komentarzy:

  1. Bardzo piekna I oryginalna serwetka, też mam kwadratowe, lepiej się blokuje od okrągłych, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ale ten wzór "chodzi " w każdą stronę :-)))Bardzo dziękuję Urszulko i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Fantastyczna serwetka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Splociku i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Magiczna serweta - piękny wzór!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)