09 listopada, 2023

Serweta - gwiazda śr. 45 cm

 


Dzień dobry 🌞

listopadową porą. Jak nazwa miesiąca wskazuje - liście spadają wszędzie. Chodzimy teraz poprzez dywany opadłych z drzew i krzewów kolorowych, suchych liści . Ciężko nadążyć z liściowym sprzątaniem. Lubię ten czas bo za chwilę krajobraz zrobi się smutny i groźny.

Oblicza jesieni są różne i kolorowe i smutne. Mokre - słoneczne. A ta fotka z mojego spaceru po Puszczy Niepołomickiej koło Krakowa

Puszcza Niepołomicka koło Krakowa

Spacery są dobre dla fizycznego zdrowia a dla psychicznego - dzierganie. Z mojego  szydełka schodzą świąteczne serwetki . Wszystkie łączy metalizowana nitka. Dzisiejsza serweta ma kształt gwiazdy. Gwiazdy , od której wszystko się zaczyna - nawet magiczne święta Bożego Narodzenia.


Jej kolor to soczysta czerwień, opleciona złotą nicią . To kordonek Maximum 10 . Kształt środkowej rozetki i całości podkreśla biało-złota nitka również kordonka Maximum. Wzór odtworzyłam ze swoimi drobnymi zmianami z gazetki "Sabrina Robótki extra " nr 2/2014 na szydełku nr 1,25 mm.


Serwetka ma średnicę 45 cm. Znów dużo ananasów :-) To taki urokliwy szydełkowy splot. Klasyka , której nigdy dość. Jak Boże Narodzenie to też aniołki i małe i duże. Mam ich troszkę :-)



Życzę Wam miłego dnia 🌞bo słońce już wygląda zza chmur 🍂🍁🍂

Puszcza Niepołomicka pod Krakowem

Bądźcie zdrowi  ❤️



                                         Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Zostaw swój ślad - wszystkie komentarze są dla mnie ważne :-)

🍏🍂☔🌞🍁🌲🍎

6 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ta serwetka, czerwień i złoto to kolory BN, czerwień wyrobiłam w ramach wyrabiania zapasów.Powoli wchodzimy w ten magiczny czas.Zdjecia spacerowe przepiekne .Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię i czerwien i złoto na BN Bardzo dziękuję Urszulko :-)

      Usuń
  2. Mam gdzieś wzór takiej gwiazdy, marzy mi sie na Swieta włsnie w czerwieni. Cudna jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajny wzór bo kształt sam powstaje bez kolejnych dziergań każdego ramienia gwiazdy. Bardzo dziękuję :-)

      Usuń
  3. Idealna na świąteczny stół; wyobrażam sobie jak pięknie będzie lśnić złota nitka w blasku choinkowych światełek:))
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką wizję , że światło podkresli jej błysk. Bardzo dziękuję :-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)