04 lutego, 2024

Owalna serweta 58/45 cm

 


Dzień dobry 🌞

jeszcze raz po przerwie 🌞🌞🌞

Na kilka tygodni byłam za oceanem i choć Kanada sławna jest z zim , nie za bardzo zmarzłam. Tak jak wszędzie zmiany klimatu,  nawet jak się nie chce ich zauważyć, one same wchodzą nam w oczy :-) Nietypowa zima ale jak dla mnie to dobrze. Nie przepadam za ta porą roku.

Teraz cieszy mnie ,że małymi kroczkami zbliżamy się do wiosny a dzisiejsza serweta ma ten piękny, jak dla mnie , akcent.


Dużo kwiatów i wokół jej środka i obrzeża. Może to małe tulipany ? a może inne kwiatki. Serweta jest owalna a jej wymiary to długość 58 cm a szerokość 45 cm. Dziergana jest od środka z białego kordonka Pyramid na szydełku nr 1,25 mm.


Wzór odtworzyłam ze schematu, zamieszczonego na Pinterest i jest tutaj KLIK

Zmieniłam ostatni rząd. trzeba mieć wkład własny :-) 


Brak mi kolorów więc na tym zdjęciu moje maki a do czerwca już coraz bliżej :-)


Ten wzór tak mnie zauroczył , że teraz " wysiaduję "obrus w kolorze ecru z nici poliestrowych. Może będzie fajny - wkrótce zobaczymy.

Skończę ten wpis na zimowo bo przecież mamy luty a luty... podkuj buty...

Oby mrozów jednak nie było a małą kanadyjską zimę z Parku Michel-Chartrand w Montrealu

 Wam wysyłam :-)



Bądźcie zdrowi  ❤️

❆🏂☃🌞⛄🌲❆

                                       
  Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)


❆🏂☃🌞⛄🌲❆

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Śliczności. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Cudowna, wg mnie to tez male tulipanki, już jestem ciekawa obrusu
    Kanadyjskie widoczki cudowne, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Urszulko i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Przeurocza serweta.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)