21 lutego, 2024

Spódniczka ombre dla 5-ciolatki

 


Dzień dobry 🌞

Czas na kolory się zbliża :-) i u mnie rozkolorowało sie w kilka odcieni różu i lila.

Powstała spódniczka dla pięciolatki - osobiście mojej młodszej wnuczki. Kolory dobrałam wg jej gustu a i fason ten powinien jej odpowiadać. Lubi zwiewne, lekkie , tańczące spódnice.


Spódniczka jest wysoka na 40 cm więc powinna być do kolana. Składa się z dwóch falban. W pasie jest gumka i szydełkowy sznureczek do wiązania , zakończony różowymi koralikami. Jest lekka bo waży tylko 100g. Bardzo kolorowa i ażurowa. Wykorzystałam jeden akrylowy motek trzech-nitkowy o długości 500 m firmy Nela Handmade Barwne Włóczki , nr 31 . Szydełko nr 3,50 mm.


Spódniczkę wydziergałam w oparciu o wzór z Pinterest , z którego już korzystałam. Rok wcześniej zrobiłam dla siebie kolorową spódnicę i jestem z niej bardzo zadowolona. Przy tej małej spódniczce trochę pozmieniałam.



Schemat jest tu KLIK a stara czyli moja spódnica z Kokonków tak się prezentuje i jest w niej cały wzór


Oczywiście dziergam już następną , troszkę większą , w innej tonacji kolorystycznej bo dla starszej wnuczki . Wystroją się na wiosnę :-) A najmniejsza jest takaaa różowa




Bądźcie zdrowi
  ❤️

❆🌞🌲❆

                                   
  Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

❆🌞🌲❆



8 komentarzy:

  1. Babcia zadowala swoje wnuczki, spodnica przesłodka, ważne że chcą nosić to i dziergać się chce, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:52

      Jak na razie chcą więc dziergam dla nich. Bardzo dziękuję Urszulko i serdecznie pozdrawiam. Bozena

      Usuń
  2. Piękna spódniczka. Pewnie mojej 5 latce też by się spodobała. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:53

      Jak tylko lubi spódniczki. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam. Bożena

      Usuń
  3. Super spódniczka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:56

      Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam. Bożena

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:56

      Bardzo dziękuję i pozdrawiam. Bożena

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)