12 lutego, 2024

Owalny szydełkowy obrus 150/130 cm

 


Dzień dobry 🌞

w lutowej wiośnie :-)u mnie ponuro i smog ale cieplejsze klimaty.

Jak wiosna to kwiaty a jak kwiaty to szydełko. Jest ich cała gromadka , zamknięta w siatce obrusa. Kwiatowy wzór serwety tak mnie zauroczył , że powstał i obrus. Niezbyt duży ale 150 cm długi i szeroki na 130 cm. Lekki owal.



Zrobiłam go na szydełku nr 2 mm z poliestrowego kordonka Koral 10 w kolorze ecru. Centralna część obrusa to schemat serwety  a dalej to luźna szydełkowa siatka. Obrzeże to znów kwiaty jak w centrum czyli małe tulipany.


 Nie bardzo mi wyszedł owal bo kształt bardzo bliski kołu ale cóż?mimo to podoba mi się. Przeznaczyłam go na mniejszą ławę lutowej solenizantki i jeszcze lepiej będzie się prezentował. Jestem pewna. Moja ława jest dość duża i dla siebie muszę kiedyś większy obrus zrobić. Jak powstanie taki plan.


Bo wzór mnie kusi. Coś w nim jest delikatnie uroczego.







Koral to ładnie błyszczący kordonek ze skręconą nicią ale te nici się rozłażą , umykają. Trzeba dobrze wiązać supełki kończąc pracę i na pewno nie nadaje się na robienie rzeczy z szydełkowych motywów czy po prostu patchworków. Obrus jak najbardziej.



Tu obrusowy filmik . Może się uda odtwarzać ...bo biegła w tym nie jestem :-)


Bądźcie zdrowi  ❤️

❆🏂☃🌞⛄🌲❆

                                       
  Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)



❆🏂☃🌞⛄🌲❆



6 komentarzy:

  1. Wiesz ten obrus jest rewelacyjny, ta siateczka podkręcą piękno kwiatów, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło , że Ci się podoba. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Podziwiam za wielkość i nici - piękny obrus, :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Przepiękny obrus, zachwycający :0)
    Pozdrawiam cieplutko Bożenko :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)