29 lipca, 2024

Czerwona serweta średnicy 70 cm

 


Dzień dobry 🌞

w połowie wakacji. Witam Was czerwoną kwiatową serwetą :-)


Już robiłam ten wzór w oparciu o schemat z Pinterest ale w klasycznej bieli. Nowa serweta ma piękny soczysty kolor czerwony , który zawdzięcza czeskiemu bawełnianemu kordonkowi "Monika". Każdy motek ma 550 m nici i można go dziergać na szydełku 1,50 do 2,50 mm. 


Serweta pochłonęła jeden motek. Profilaktycznie kupiłam dwa więc zapasy rosną :-) Serweta ma 70 cm średnicy więc jest dość duża. Centralny kwiat otoczony jest rombowymi pasami szydełkowej siatki i nieregularnego ażuru. Jest ciekawa i taka inna wśród swojej serwetkowej rodziny.


Schemat mam z Pinterest i dla chętnych jest tu KLIK . Jest też mój  poradnik krok po kroku , który napisałam przy prezentacji białej serwety i jest tutaj KLIK  Ostatnie okrążenia są różne ale tylko to jedno. Dla porównania jak wygląda jeden wzór w dwóch kolorach - dwie fotki 



Każda ma swój urok ale niestety znów wyfrunie z mojego domu :-) Może kiedyś i dla siebie wydziergam bo są wzory , które urzekają mnie przez lata , tak jak ten. 


Jeszcze troszkę przybliżenia wzoru


Życzę Wam dobrego tygodnia 🌞🧡🌞


Bądźcie zdrowi  ❤️

🌻🍃🌲🌞🌿🍒🌸

                                   
  Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

🍓🍃🌲🌞🌿🍒🌸


4 komentarze:

  1. Super wzór, ale w czerwieni jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Pieknie wyszła serweta właśnie w kolorze czerwonym, piekny wzór, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Urszulko i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)