06 lipca, 2024

Bieżnik 120x60 cm

 


Dzień dobry 🌞

Kolejny mój bieżnik ale tym razem dłuuugi i wąski ze środkową gwiazdą , kwiatem - jak kto woli.

Ananasy - wdzięczny , klasyczny i ponadczasowy splot szydełkowy , tu panuje. Jest ich osiem czyli cztery pary różnej wielkości. Długość serwety to 120 cm a w najszerszym środkowym miejscu jej szerokość to 60 cm.


Środek bieżnika i początek robótki. Po wykonaniu okrągłej serwety z zarysem sześciu ananasów, każde ananasowe "ramię" robimy osobno. 


Tą ozdobna serwetę wykonałam na szydełku nr 1,25 z białego bawełnianego  kordonka Pyramid.  Wzór jest odtworzony z Pinterest i jest tu KLIK


Dawno, dawno temu zrobiłam podobny - mniejszy , delikatniejszy i wg innego schematu ale też z Pinterest



Link do wpisu : KLIK


Lato w pełni . Wkoło pełno turystów . A tak było wczoraj na krakowskim rynku 


I na koniec jeszcze filmik w temacie szydełkowego długiego bieżnika



🍒🍍🍒🍍🍒 

Życzę Wam miłego letniego weekendu oraz całego nowego  tygodnia 

🍑🍑🍑


Bądźcie zdrowi  ❤️

🌻🍃🌲🌞🌿🍒🌸

                                   
  Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

🍓🍃🌲🌞🌿🍒🌸

1 komentarz:

  1. Taki bieżnik widzę pierwszy raz ,dzieło sztuki.Ten drugi robiłam ale nie wiem gdzie jest, zapewne wybył.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)