30 marca, 2019

Serwetka śr. 36 cm. Zrób razem ze mną :-)


Dzisiaj rano niespodzianie zapukała do mych drzwi 
Wcześniej niż oczekiwałem przyszły te cieplejsze dni 
Zdjąłem z niej zmoknięte palto, posadziłem vis a vis 
Zapachniało, zajaśniało wiosna, ach to ty 
Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty ....            
fr.piosenki Marka Grechuty 



Lubię Marka Grechutę .  

Lubię wiosnę i już jest , jeszcze trochę zaspana ale już niedługo kolory w naszym otoczeniu powrócą a z nim kwiaty . Lubię też kolor żółty bo wg chromoterapii  to kolor nauki, intelektu i optymizmu  Rozjaśnia mam świat i oznacza nadzieję oraz szczęście a tego nigdy dość w naszym życiu :-)

Delikatny wzór serwetki z "Robótki Ręczne " nr 5-6/2014 ożywiłam barwą żółtą kordonka Kaja 15. 
Cała serwetka jest z białej Muzy 10. Ma średnicę 36 cm.




Już korzystałam z tego wzoru więc dziś nie będzie poradnika krok po kroku.
Odsyłam do linka 



Z żółtym środkowy kwiatem serwetka jest bardziej wiosenna i radosna :-) przynajmniej moim zdaniem. Starsza jest i mniejsza i delikatniejsza. Obie za to będą do wielkanocnego małego koszyczka :-)





Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia w następnym poście :-)

🌿🌞🌼☔🌼🌞🌿



2 komentarze:

  1. Śliczna, wiosenna :) kojarzy mi się z żonkilami :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest niesamowite jakie to piękne prace. Super! Dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)