31 marca, 2019

Marcowe podsumowanie blogu :-)


Ostatni dzień marca sprzyja podsumowaniu co się zdarzyło na moim blogu.
Wiosennie wyjątkowo piękny i słoneczny. 


Szydełkowe serwetki przebiły wszystko ale ja najbardziej dumna jestem z ananasowego obrusa , który i przez Was był szczególnie często oglądany a może i wykorzystany. 


Piękny wzór ujął mnie już dawno a znalazłam go na stronach skarbnicy wszelkiego rodzaju pomysłów i inspiracji - Pinterest .

Obrus ma wymiar 170 x 100 cm i składa się z 15 kwadratów z szydełkowym ananasem. 

Obwódka to koronka mojego pomysłu. Wykonany jest z białej Muzy 10.

Poradnik i schemat 


Komplet , nie komplet serwetek ale zbliżone wzory. 

Małe serwetki mają średnicę 22 cm i są wykonane z białej  Muzy 10 oraz kolorowej Kai 15 wg schematu z "Sabrina Robótki Extra"
nr 1/2018. Są wesołe i wiosenne.


Duża serwetka ma średnicę 37 cm i również jest z Muzy 10. Wzór podpatrzyłam w "Moje Robótki" nr 3/2009.



Ostatnia marcowa serwetka jest dwukolorowa. Żółty kwiatowy środek jest z Kai 15 a wokół liście i łukowe koronki z Muzy 10.

Ma średnicę 36 cm i będzie do wielkanocnego koszyczka.

Poradnik znajdziecie tu




Bieżnik z kwiatowych motywów znalezionyzh na Pinterest . Ma wymiar 70x35 cm.

Również Muza 10.

Obwódka jest ażurowa wykończona szydełkowymi wachlarzami wg mojego pomysłu a przepis krok po kroku jest tu






To koniec chwalenia się szydełkowymi robótkami. Czas na druty. Powstał mały komin dla mojego prawie sześcioletniego wnuka.


Wełna merynos w kolorze szarym przeplata się pasami z granatową Red Heart Detroit.

Komin - szal ozdabiają poprzeczne ponadczasowe warkocze na 8 oczek. Warkocze to mój ulubiony ścieg na druty.

Pomysł mój własny a poradnik krok po kroku





Na marcowym blogu opublikowałam też jedną recenzję przeczytanej książki.


To psychologiczny thriller Pauli Hawkins
"Dziewczyna z pociągu".

Ta książka ma wiele negatywnych opinii ale mnie się podobała i wciągnęła mnie od pierwszej kartki. Czytałam z przyjemnością kibicując bohaterce w walce z nałogiem, przeżywając jej wzloty i upadki a tych drugich było więcej.

Cała recenzja




🌼 Bardzo dziękuję Wszystkim , którzy tu zaglądnęli ,🌼


🌻 którzy zostawili swoje opinie o moich robótkach, 🌻

🌷 o moim blogu 🌷


❤️ Dziękuję ❤️💙💚💛❤️


6 komentarzy:

  1. Bożenko jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej pracowitości. Kiedy Ty to wszystko dziergasz. Zachwycam się niezmiennie i podziwiam. Buziaki wiosenne z Wrocławia przesyłam;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Jolu. Tak jakoś wyszło 😀 serdeczności ślę 😍

      Usuń
  2. Szydełko nie próżnowało , moc ślicznych prac powstało :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszytko piękne! Choć najbardziej urzekła mnie ta kwiatowa , bardzo wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pracowita Pszczółeczka z Ciebie Bożenko :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)