29 maja, 2019

Majowe podsumowanie bloga :-)


Maj dobiega końca. Piękny i brzydki zarazem.
Piękny przyrodą - brzydki pogodą.
A pod parasolem wszystko inaczej wygląda.


To nie znaczy ,że nie lubię deszczu ale wciąż mi brak tu w Krakowie błękitnego nieba .
Jest taka  piosenka - staruszka  Marka Jackowskiego , który polskie niebo zamienił na włoskie, właśnie z tego ciągłego braku .

No cóż, na pogodę nie mamy wpływu a na moim blogu maj był wyjątkowo bogaty w robótki. Najbardziej dumna jestem z sukienek . Dwie z nich są całkowicie majowe a ta większa, fuksjowa zabrała mi troszkę więcej czasu.

W przerwach powstały trzy  serwety i nawet udało mi się napisać jedną recenzję powieści.
Kolejny miesiąc bez drutów aż sama sobie się dziwię. Gdy trzy lata temu otworzyłam blog , druty były na pierwszym miejscu. Teraz ciągle w mojej głowie kłębią się szydełkowe pomysły a efekt widzicie w moich projektach.

Wszystkie moje prace , jak zwykle , przedstawiłam w poradnikach krok po kroku.


Sukienka w kolorze fuksji to połączenie kilku szydełkowych ściegów. Okrągły karczek, odcięta w pasie , lekko rozkloszowana z krótkimi rękawami.







Sukienka dla małej kobietki na wzrost ok. 128 cm ma też okrągły karczek . Od koronkowego białego karczku lekko rozkloszowana. Włóczka bawełniana cieniowana. Trzy ściegi na szydełko.







Najmniejsza sukieneczka z krótkimi rękawkami ma trzy kolory i dwa szydełkowe ściegi. Jest dla malutkiej wnuczki 
na wzrost ok. 76 cm.




Bieżnik z szydełkowych , kwiatowych motywów ma wymiar 
70/40 cm . Dzięki elementom może być dowolnie powiększany.
Muza 10.





Ta serwetka wyjątkowo mi się podoba. Chyba powstaną następne i może w innych kolorach. Jest niebanalna i dekoracyjna. Ma średnicę 66 cm z kordonka Muza 10.




Ostatnia szydełkowa praca to owalny bieżniczek  60/40 cm i jak przystało na maj z kwiatowym motywem.




Wzory serwet są odtworzone z drobiazgami z mojej strony a wszystkie trzy sukienki to już całkowicie moje własne  projekty.



I na koniec recenzja fajnego psychologicznego thrillera.
Trochę baśni, trochę dreszczyku, trochę ludzkich zalet i przywar.

Paula Hawkins "Zapisane w wodzie"





Bardzo dziękuję, że mnie odwiedzacie❤️
Bardzo dziękuję za zostawione komentarze💙

🧡💜💚

A kiedyś na moje osobiste święto dostałam taki piękny obrazek od Chrześnicy , która 
wie o mojej tęsknocie do błękitnego nieba  z kodem do piosenki :-)


8 komentarzy:

  1. Cuda stworzyłaś w maju. Wszystko zachwyca, a sukienka w kolorze fuksji jest idealna!!!!! Zachwyciła mnie. :)

    Pozdrawiam serdecznie, życzę dużo słoneczka tam, gdzie jesteś. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. By się spełniło 🌞 Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam 🌞

      Usuń
  2. trafiłam tu przypadkiem i zostanę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę 🌞 zapraszam 😍 i dziękuję 🌞

      Usuń
  3. Bogaty maj , sporo pieknych udziergów,
    Czym czerwiec zaskoczysz ? będę podglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem nawet sama🌞 zaczęłam haft , zaczęłam szydełkowa narzutkę czy może sweterek , myśle o obrusie dla znajomej . Za miesiąc cis na pewno będzie 😃 Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam 🌞

      Usuń
  4. Piękne podsuwanie, wiele pięknych prac. Pogoda majowa nas nie rozpieszczała, ale teraz ma być gorąco 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo liczę na upał tym bardziej ,że już wkrótce rozpocznę dłuższy urlop od codzienności. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)