01 maja, 2019

Kwietniowe podsumowanie blogu :-)



Dzień dobry w maju :-) chyba najpiękniej pachnącym miesiącu.
Słodki zapach bzu i przekwitającego jaśminu przypomina mi zawsze beztroskie dawne lata.
Dzieciństwo. Młodość.
Czy też tak macie ?



Pierwszy majowy dzień przypomina również o co miesięcznym bilansie blogu :-)
A więc...kwiecień znów był najbardziej szydełkowy. Pojawił się projekt na druty i zdążyłam opublikować recenzję książki , strasznej i przejmującej aż do bólu.

Ogłosiłam też zabawę "Podaj dalej" ale niestety, nikt do niej się nie zgłosił. Trudno :-(
Czasem drobiazg może zmienić szary dzień w radosny.

A bilans zacznę od szydełka. Wszystkie prace są przedstawione w poradnikach krok po kroku , jak przystało na mój blog.


Dwie koszyczkowe serwetki z Muzy 10 oraz żółtej Kai 15. Dla mojego wnuczka, który ostatnio przepada za żółtym kolorem :-)

Poradnik
https://handmadeboni.blogspot.com/2019/04/koszyczkowy-komplet-serwetki-sr-30-i-22.html




Większa praca to obrus z kwiatowych motywów
140 x 90 cm.

54 kwadraty z Muzy 10 , otoczone koronką przedłużającą elementy.

Poradnik krok po kroku
https://handmadeboni.blogspot.com/2019/04/obrus-140-x-90-cm-zrob-razem-ze-mna.html




Piękna , delikatna serweta średnicy 60 cm powstała też z Muzy 10.

Kwiat , gałązki , płatki a wszystko to na szydełkowej siatce.

Poradnik jest w dwóch częściach : KLIK 1 i KLIK 2



A to mój wnuczek Filip szczęśliwy, że babcia zrobiła mu sweter na życzenie i nie pomyliła się z wielkością i odległością od słońca , planet.

Układ słoneczny na sweterku był dla mnie wyzwaniem i musiałam się podszkolić. Najważniejsze ,że wyszło tak jak trzeba :-)
https://handmadeboni.blogspot.com/2019/04/serweta-sr-60-cm-zrob-razem-ze-mna-cz2.html



Recenzja książki niezwykłej. Pamiętacie taki frazes często powtarzany ?
nie można od niej się oderwać ?
Czasami jest to prawda i taka jest ta powieść. Tajemnicę "Za zamkniętymi drzwiami " B.A.Paris warto poznać a emocje z Wami zostaną na długo.
https://handmadeboni.blogspot.com/2019/04/za-zamknietymi-drzwiami-baparis-recenzja.html




Skończył się kwiecień ... jak ten czas leci , gna do przodu...


💗💚Bardzo dziękuję wszystkim Czytelnikom mojego bloga 💛💙
💗💗💗


Mamy maj przez wiele osób uwielbiany. Mamy o nim i piosenki i wiersze a mnie dziś przyszła na myśl Agnieszka Osiecka i jej wiersz pt "Bez".  Oto fragment


"...Bez pach­niał bzem najczęściej 
i prze­kwitł o swojej po­rze. 
Zostało mi po nim szczęście 
w li­lio­wo bzo­wym ko­lo­rze. "

                      

4 komentarze:

  1. Bożenko ja również uwielbiam maj! Zapach bzu jest niesamowity! Prace świetne, ale sweterek to mój faworyt:) I wnusio jak ładnie w nim wygląda :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zapach bzu...jest ponad wszystko😀 Dziękuję i serdecznie pozdrawiam 🌞

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Totak jak i ja😀 Dziękuję i pozdrawiam majowo 🌸

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)