04 września, 2019

Aniołki - po raz drugi. Zrób razem ze mną :-)


Znów wracam do szydełkowych aniołków. 
Podobne spódniczką do sierpniowych ale z większymi skrzydełkami.

To jakby prototypy tych sierpniowych :-)
Uwielbiam szydełkować , ostatnimi czasy, eksperymentuję i rozwijam się . To też moja a może przede wszystkim terapia. Na smutki codzienności.

Mam słabość do aniołków, aniołów i wierzę w ich istnienie. Może durne to ale anioły są w nas także , w otaczającym nas świecie. Przynoszą dobro , o które nie tak łatwo w materialistycznym realu.


To pierwszy aniołek, którego wydziergałam latem. Troszkę podobny do tych z ubiegłego roku.

Podwójne skrzydła i podwójny tułów. Ma 12 cm wysokości.

Główka to kulka styropianowa średnicy 2,5 cm obrobiona półsłupkami. Nici Nowosolski i szydełko nr 1,25 mm.

Skrzętnie zapisałam każdy rząd robótki . 

Zawieszka z główką będzie pod linkiem
bo te pierwsze aniołki stały się ostatnimi w blogowej publikacji.




Gdy mamy już główkę z zawieszką :

24 s
⇰ 32 s ( w co trzecim oczku robimy 2 s)
⇰ w co 4 oczku zaczepiamy łuk z 5 o.ł. = 8 łuków
⇰ * 9 s w łuku + 1o.ł. + 5x 1 s rozdz. 2o.ł. w następnym łuku + 2o.ł. + 5 x 1 podw s  rozdz. 2 o.ł. w następnym łuku + 5x 1 s rozdz. 2o.ł. w następnym łuku + 1 o.ł.*
*11 s + 1o.ł. + 4s z 2o.ł. ( pomiędzy s rzędu poniżej ) + 6 podw s z 2 o.ł .( pomiędzy s rzędu poniżej )  + 4s z ( pomiędzy s rzędu poniżej ).+1o.ł.*
łuki z 5 o.ł. a na tułowiu robimy po 5 łuków
łuki z 5o.ł. tylko na tułowiu - łączymy przód z tyłem 5 o.ł.
i dalej robimy łuki z 5 o.ł. wokół spódniczki
tak przerabiamy 14 okręgów
wykończenie : w każdym łuku : o.ś. + 1 półs + 2 s + 1 półs + o.ś. 

Pozostałe aniołki są podobne ale skróciłam tułów o jeden rząd i zaczęłam robić skrzydła w szpic.
I tak się suszyły na moim balkonie :-)


I w końcu najbardziej zadowolona jestem z tej właśnie wersji aniołka, prezentowanej w sierpniu.


Ale wszystkie aniołki są dla mnie urocze i będą fajnie wyglądać na zielonej świątecznej choince.
Mogą też się skromnym dodatkiem do życzeń , mogą być częścią świątecznych dekoracji domu.
A w dodatkach , zwłaszcza własnoręcznie wykonanych , jest siła tworząca naszą niepowtarzalną atmosferę naszych domów. 


Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia w następnym poście :-)

🌳🌞🌼☔🌼🌞🌳



7 komentarzy:

  1. Wspaniałe Aniołki tworzysz. Ja również w Nie wierzę i to totalnie. Czuję, że są obok, wiem to. hehe Dziwnie to brzmi, ale szczerze wierzę. :) Teraz też są zaraz obok mnie, obok Ciebie, nasze drogie Anioły. :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez wierze 😀anioły są wszedzie. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam 🌞

      Usuń
  2. Cudne te aniołki są, takie urocze i radosne... Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bożenko, śliczne są te Twoje aniołki! Mam słabość do anielskich motywów więc Twoje mnie bardzo zachwyciły! Buziaki kochana!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje są jeszcze piękniejsze 😇😇😇 Bardzo dziękuję , ze tu zaglądasz 😍

      Usuń
  4. Янголята пречудові!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)