10 listopada, 2019

Anioł na stojaku :-)


Dzień dobry 🌞w ten deszczowy, zimny  dzień. 
By go trochę rozchmurzyć , fotki dzisiejszego anioła zrobiłam na kolorowej torebce prezentowej.


Kolejny duży , biały anioł . Troszkę inny bo na drewnianym stojaku.
Będzie na prezent dla miłej osoby , która lubi kolor zielony.

Anioł jest wysoki na 24 cm i jest zrobiony z nici Nowosolski, szydełkiem 1,25 mm.
Inspiracją dla mnie był wzór serwetki KLIK i to już drugi aniołek z tej inspiracji.
Podobny aniołek jest tu KLIK


Nie będzie dziś poradnika krok po kroku bo o tegorocznych moich aniołach już wiecie wszystko.
Drewniany stojak też sama zrobiłam z bloczka i chińskiej pałeczki - rzeczy domowych.

Anioł ma wianek z kuleczek styropianowych z koralikiem - różą w kolorze jasnej zieleni.


Lubię dziergać anioły. Nie lubię usztywniać i chyba już nic nie dodziergam ale być może :-)

Nigdy nie mów nigdy

Powstało ich kilkanaście i małych i dużych. W domu zostaną tylko dwa duże i może ze dwa małe :-)


Jutro Święto Niepodległości i życzę Wam słoneczka 🌞🌞🌞 


Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia w następnym poście :-)

🌲🍂🍁🌞☔🍁🍂🌲



10 komentarzy:

  1. Oj, kusisz mnie swoimi pięknymi aniołkami:) Coraz bliżej jestem aby zabrać się i jakiegoś wydziergać:)
    Gdzie można kupić takie małe kulki na główki? Nawet szukałam już w moich sklepach stacjonarnych i nie widziałam:(
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam taki zestaw kulek styropianowych w sklepie Tedi a zdjecie jest tu https://handmadeboni.blogspot.com/2019/08/anioki-zrob-razem-ze-mna.html
      Tylko 4 zł a kulek jest kilkanaście. Fajnie się robi anioły 😍 zachęcam 😍 Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam🌞

      Usuń
  2. Wow! Piękny i jak ciekawie zaprezentowany. Piękne są Twoje anioły Bożenko! Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszedł. Inny jak pozostałe. Kto lubi usztywniac no i jeszcze wikolem.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej robiłam w cukrze ale po roku biały zrobił się szary, w tym roku wzięłam się za wikol a za rok może coś innego. Najgorszy etap tych drobiazgów formowanie,usztywnianie. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam🌞

      Usuń
  4. Śliczne te wszystkie Twoje anioły!!! Świetny pomysł na stojaczek.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdeczniepozdrawuam🌞

      Usuń
  5. Kocham anielskie motywy, coś pięknego ☺☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też. Bardzo dziękuję 🌞

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)