18 października, 2019

Anielskie trio. Zrób razem ze mną :-)


...Anioły bieszczadzkie, bieszczadzkie anioły
Dużo w Was radości i dobrej pogody
Bieszczadzkie anioły, anioły bieszczadzkie

Gdy skrzydłem Cię trącą już jesteś ich bratem....A.Ziemianin

Moje anioły nie bieszczadzkie ale jak już to krakowskie. 
Nie mniej jednak dziś wróciłam myślami w Bieszczady i zabrzmiały nuty piosenki SDM 
do wiersza Adama Ziemianina.


Może znacie? a jak nie - warto posłuchać tej nastrojowej bieszczadzkiej piosenki.
Anioły są wszędzie - pamiętacie? I tu u mnie i u Was i wokół nas.

Od sierpnia ciągle wracam do tworzenia na szydełku aniołów i chyba ten impuls zostanie ze mną na dłużej :-) Na początku aniołki były małe a teraz "poszłam" w większe wymiary :-)



Pierwszy duży anioł omówiłam krok po kroku w poprzednim poradniku 

Ma 26 cm wysokości jak jego "bracia" i jest zrobiony wg moich zamysłów z nici Nowosolskich na szydełku nr 1,50 mm.

Każdy aniołek ma na głowie wianek zamiast aureoli.

Każdy ma inne skrzydła a ten ostatni jest wymyślony na podstawie schematu serwetki z dużymi zmianami.

Ale po kolei :-)


Drugi anioł ma taką samą spódniczkę i główkę jak pierwszy.

Skrzydła 
7x 3 podw s z 3 o.ł.
7x5 podw s z 4 o.ł.
7x7 podw s z 5 o.ł.
*wachlarz z 7s + wachlarz  z 11 podw s*
łuki z 4 o.ł.

Wianek - półsłupkowy pas zakończony kwiatkiem : w 5 o.ł. robimy po 5 s 
i przyklejamy do główki.






Trzeci aniołek jest najniższy bo ma 24 cm wysokości.

Główkę z wiankiem robimy tak jak przy pierwszym. Zamiast fioletowej róży - koralik w białym kolorze.

Na spódniczkę przerobiłam wzór serwetki , którą omówiłam dawno temu 
i wzorowałam się nim przy dzierganiu skrzydeł.

Myślę, że dobrze wszystko widać na zdjęciach .





Na razie są trzy . Już wiem , że będzie następny ale na pewno  nie biały .
Potrzeba listopadowego prezentu :-)


Odrobina magii w życiu codziennym nigdy nie zaszkodzi a może ociepli nasze odczucia , wywoła uśmiech na twarzy , poprawi nastrój.

Wierzyć, nie wierzyć w anioły ?

👼👼👼


🌻🌅🌻Pogody ducha życzę Wam na weekend 🌞🌅🌞




Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia w następnym poście :-)

🌲🍂🍁🌞☔🍁🍂🌲




8 komentarzy:

  1. Piękne są Twoje anioły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anioły są zawsze z nami, nasi wierni przyjaciele. <3

    Stworzyłaś prześliczne Anioły, a jakie mają ładne ozdoby na głowach, bardzo mi się podobają. Oryginalne, fantastyczne Anioły. <3

    Tulę mocno. :)))) <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i ściskam serdecznie 🌞

      Usuń
  3. Cudowne trio, szybko dziergasz a ja małe dzwoneczki i gwiazdki robię aby hurtem je utrwalić wikolem z ługą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybko bo mam teraz dużo czasu dla swoich pasji. Z resztą najwyższy czas. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam 🌞

      Usuń
  4. Śliczne te anioły; może się skuszę na wykonanie choć jednego; jak bym go zrobiła niższego, nie straciłby swego uroku?
    Serdeczności posyłam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno , nie. Anioły są niezwykle i każdy wzrost jest słuszny 😀 Bardzo dziękuję ibserdecznie pozdrawiam 🌞

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)