08 marca, 2020

Międzynarodowy Dzień Kobiet 🌷🌷🌷




" Świat bez kobiet byłby jak ogród bez kwiatów"

                                                                                                                                                     Pierre de Bourdeille



Dzień dobry 🌷🌷🌷🌞🌷🌷🌷
w święto wszystkich kobiet 🌸🌸🌸

Różnie się mówi o tym dniu . Pewnie ma tylu zwolenników co przeciwników. Różnie też  ten dzień celebrowano. Ja sama nie raz miałam dość zwisającego smutnie goździka.  Na szczęście niechęć do kwiatka dawno minęła. Goździki lubię -  zachwycają kolorem , czasem zapachem i swym pięknem.
Te strzępiaste główki w dwóch kolorkach - samo czyste  piękno. 


źródło - manufakturawesel.pl

Dni uroczystych , świątecznych i nietypowo świątecznych jest dość sporo w naszym kalendarzu.
Chyba nie każdy z nas wie , że dziś również jest Dzień Rudych Osób !? ja dopiero dziś o tym przeczytałam . Czy również tych , które ten kolor włosów osiągnęły za sprawą farbowania? nie wiem. Sama przez długi czas nosiłam takie włosy i do dziś go lubię. Naturalnie rude włosy - podziwiam. 👩‍🦰👨‍🦰👩‍🦰

Mamy też dziś Międzynarodowy Dzień Kobiet a w Polsce jest ich liczebna przewaga :-)
My kobiety jesteśmy górą :-) To od nas wiele zależy. 

Kobiecość najbardziej, oczywiście wg mnie, określa sukienka a z kolorów fioletowy.Sukienka jest naszym atrybutem a kolor w fioletach - określa powab i  zmysłowość :-)

Fiolet jest bardzo ciekawą barwą , powstałą z połączenia niebieskiego i czerwonego. Łączy w sobie więc spokój koloru  niebieskiego i energię koloru  czerwonego. Jest kolorem zarówno ciepłym i zimnym , w zależności , która barwa jest w przewadze. Bardzo ładnie współgra z innymi kolorami.
W naturze występuje dość rzadko.

W swoich pracach na drutach i szydełku mam tylko jedną  małą sukieneczkę, łączącą te dwie techniki. Zrobiłam ją dla starszej wnuczki jak jeszcze nie chodziła. Było to dawno więc zdjęcie nie najlepsze - o  pisaniu bloga nawet mi się nie śniło. 
Nie wiem czemu jest tylko jedna ? bo kolor bardzo mi się podoba:-)

https://handmadeboni.blogspot.com/2017/04/liliowa-sukienka-dla-dziewczynki.html

Za to w planach jest następna dla Helenki - tydzień temu poprosiła o fioletową sukienkę :-) Ot! mała kobietka. Jeszcze nie mam nitek , jeszcze nic w tej sprawie nie mam. 

Obrus wielki skończyłam ! Zaczęłam dziergać szydełkową sukienkę dla przyjaciółki ale nie jest fioletowa , tylko w ulubionym jej kolorze - błękitnym.

Na czołowym zdjęciu są sukienki , które stworzyłam i wszystkie je znajdziecie w zakładkach bloga i tym samym w poradnikach krok po kroku.

Zapraszam :-)

Wszystkim Paniom życzę pięknego , miłego dnia 🌷🌸🌹🌺🌻🌼🌷

🌷🌷🌷  Życzę Ci abyś odnalazła: 


W ciszy swoje myśli i marzenia, 


W bliskich Ci osobach siłę i piękno stworzenia,


W otaczającym świecie radość istnienia,


W kolorach, smakach i zapachach wielkość natchnienia,


 A w sobie miłość.  🌷🌷🌷



3 komentarze:

  1. Wzajemnie dla Ciebie.Piękny wpis.Ciesze się że duży obrus skończony. Masz rację ze swieto ma swoich zwolenników i przeciwników
    Ja od niepamiętnych czasów otrzymałam bukiet 5 tulipanów. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Urszulko :-) Ja tylko jedną różę ale pięknie czerwoną :-) Serdeczności ślę :-)

      Usuń
  2. O jej, ja też nie wiedziałam, że i takie nietypowe święto jest. Ja uwielbiam rude włosy, zwłaszcza te naturalne, ale niestety mi w takim kolorze jest brzydko. Goździki chyba zawsze będą kojarzyły mi się z Dniem Kobiet :)). Bożenko pięknie napisałaś i piękne życzenia, dziękuję :)). Ja również życzę Tobie w dniu naszego święta wszystkiego najpiękniejszego! A sukienusie cudne!!! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)