22 kwietnia, 2021

Serweta śr.54 cm

 


Dzień dobry 🌞

w deszczowy i chłodny znów dzień.

Ale jest już coraz piękniej. Nie ma jak wiosna :-) Jest  taka piękna piosenka Marka Grechuty . Stara bo napisana, zaśpiewana w roku 1986 ... ale zawsze na czasie. Opowiada o czterech porach roku , które przed laty w Polsce były. Fragment o wiośnie tak brzmi

Dzisiaj rano niespodzianie zapukała do mych drzwi 
Wcześniej niż oczekiwałem przyszły te cieplejsze dni 
Zdjąłem z niej zmoknięte palto, posadziłem vis a vis 
Zapachniało, zajaśniało wiosna, ach to ty 
Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty....

Dziś mamy anomalie pogodowe względem dawnych lat. Klimat się zmienia - to każdy chyba widzi i czuje. Można powiedzieć : nie mamy na to wpływu ale to prawda i nieprawda zarazem. Od razu tego nie zmienimy ale małymi kroczkami choćby segregacją własnych  śmieci możemy ten stan choć trochę poprawić. Gdy mamy wybór możemy wybrać biodegradowalne materiały a takim jest bawełna.

Dzisiejsza serweta powstała ze  100 % bawełnianego kordonka Babylo firmy DMC i jak na wiosenne klimaty - jest kwiatowa. Zrobiłam ją na szydełku nr 1,25 z jednego motka nici.


Środkowy , duży  kwiat otacza aż 16 kwiatów na łodyżkach. Ja tak to widzę :-) Serweta jest delikatna, lekka. Wzór znalazłam na Pinterest i zamieszczam poniżej

źródło https://pl.pinterest.com/pin/360288038946122536/

Odtworzona i moja :-) Prosta w szydełkowaniu , efektowna na stole. Same plusy.





Teraz u mnie słońce wreszcie się przebiło przez deszczowe chmury i tego słońca jak najwięcej Wam życzę . Uważajcie na siebie :-)


❤️ Bądźcie zdrowi  ❤️


Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia  :-)

🌲🌞🌼☔🌷






2 komentarze:

  1. Naprawdę wiosenna serwetka.Pieknie wygląda.Pozdrawiam słonecznie jednak bardzo zimno.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)