13 kwietnia, 2021

Szydełkowa taśma ozdobna.

 

Dzień dobry 🌞

z deszczowego , zimnego Krakowa.

Aż trudno dziś uwierzyć , że jest wiosna ale z drugiej strony - wiadomo w kwietniu wszystko może się zdarzyć . Było już prawie upalnie a od dziś wracamy w zimowe klimaty.

Ja zawsze wolę ciepło a w tym roku tym bardziej jak wirus, który nas zawojował, lubi zimno. Marzę o powrocie do  tak zwanej normalności i nie tylko mnie by to ucieszyło. Niestety - musimy poczekać i z nadzieją popatrzy w przyszłość.


Ostatnio nadziergałam kilka serwet na prośbę córki wg podanych przez nią wymiarów . Wybór wzorów  pozostawiła dla mnie. Wszystkie w klasycznej bieli.

Serwety szybko się robi i stoją już w kolejce do publikacji. Był już kwiatowy bieżnik , różana serweta a dziś ananasy w formie wąskiego bieżnika - szydełkowej taśmy.

Docelowo bieżnik będzie ozdabiał górną nakrywę pianina . Ma 125 cm długości a szerokość to 18 cm.

Wzór już dawno podziwiałam na Pinterest ale w sumie robiłam w oparciu o schemat z gazetki "Robótki Ręczne" nr 11-12/2019.

Kordonek to DMC Babylo 10 i szydełko nr 1,25.

Ten wzór fantastycznie się szydełkuje - sam prowadzi  a pracę zaczynamy od  środka. Możemy go wydłużać wg potrzeb , możemy również połączyć poszczególne taśmy w obrus czy większą serwetę.

 Wzór wyjątkowo uniwersalny i piękny , wg mnie :-).


Schemat jest tu Pinterest KLIK bo z gazetki nie mogę pokazać. Dla mnie jest to śmieszne bo na Pinterest jest chyba wszystko a jest ogólnie dostępny. W gazetkach nic nowego nie znajdziemy , tylko powtórki wzorów z różnych miejsc.

Moim wkładem jest obwódka całości i są to szydełkowe wachlarze.




W radio zapowiadają opady śniegu a ja Wam życzę słoneczka 🌞🌞🌞



❤️ Bądźcie zdrowi  ❤️


Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia  :-)

🌲🌞🌼☔🌷




6 komentarzy:

  1. Bieżnik śliczny i będzie piękną ozdobą pianina!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ibserdecznie pozdrawiam 🌞

      Usuń
  2. Piękny! Zawsze podziwiam Twoją staranność w wykonaniu oczek - super!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ibserdecznie pozdrawiam🌞

      Usuń
  3. Śliczny bieżnik, tak sobie myślę, że znalazłabym miejsce na takie cudo, gdybym oczywiście umiała sobie zrobić ;0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe życie się czegoś uczymy wiec...Bardzo dziękuję ibserdecznie pozdrawiam🌞

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)