28 kwietnia, 2021

Serwetka śr. 43 cm

 


Dzień dobry 🌞
dziś już ostatnia serweta z serii . Najmniejsza.

Wszystko w związku z zmówieniem córki :-) co się nie robi dla dzieci choć to dla mnie sama przyjemność bo wiecie przecież ... dzień bez robótek to dzień stracony . Oczywiście żartuję. W życiu ważniejsze są sprawy a hobby tylko te dni uprzyjemnia, zapełnia.
Serwetkę zrobiłam z białego kordonka DCM Babylo na szydełku 1,25 mm w oparciu o wzór znaleziony na Pinterest ale wykończyłam po swojemu. Nie zapisałam więc już nie mam a na Pinterest trudno znaleźć dokładnie to co się szuka.


Serwetka ma średnicę 43 cm i jest bogata w szydełkowe pęczki ułożone w grona. Są tu też małe szydełkowe ananasy a środek zakrywa kwiat. Dużo w niej się "dzieje" i chyba dlatego przeciągła moje oko i chęć wydziergania.


Takiej wielkości serwetki szybko się dzierga . Ma tylko 22 okrążeń.  Jest wiosennie kwiatowa i są to wzory , które najbardziej mi się podobają i najchętniej takie robię. 



Zamykam się w robótkach , marząc o lepszych dniach. Trudno krzesać optymizm ale trzeba mimo wszystko i wbrew wszystkiemu....nawet pomimo pożegnań.


❤️ Bądźcie zdrowi  ❤️


Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia  :-)

🌲🌞🌼☔🌷




7 komentarzy:

  1. Bardzo piękna i inny wzorek.Corka ma piękny gust.Cieszy robotka jeśli ktoś ja sobie zażyczy.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Urszulko i serdecznie pozdrawiam 🌞

      Usuń
  2. Мої вітання, дуже мила серветочка!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wzór!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo efektowny wzór i rzeczywiście wiele się w niej dzieje😀😃
    Córka będzie zachwycona takim cudeńkiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję😃 Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam🌞

      Usuń
  5. Robi ogromne wrażenie, brawo!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)