15 kwietnia, 2021

Serweta średnicy 47 cm

 


Dzień dobry 🌞

w ogonach pawi - największych i najpiękniejszych latających ptakach na Ziemi jest 150 - 200 kolorowych piór a moja serwetka ma ich tylko dwanaście. Też jest piękna , przynajmniej dla mnie.


Powtarzam ten wzór już trzeci raz. Tym razem na prośbę córki. Schemat, z którego korzystam zamieszczony jest w gazetce "Robótki Ręczne " 3/2018 i jest tylko częścią przedstawionej tam dużej serwety  . 


Tym razem serwetę zrobiłam z kordonka DMC Babylo na szydełku nr 1,25 mm . Serweta ma średnicę 47 cm i jest najmniejsza . Wcześniejsze - robiłam z innych kordonków .


Z białej  Arii 5 ma średnicę 63 cm

                          KLIK 

 

a z fioletowego kordonka Monika - 60 cm     KLIK   



Jak możecie zauważyć - każda z nich ma inny obrzeżek .   




Na słońce dziś nie ma szans więc przesyłam Wam promyki z sobotniego spaceru podkrakowską dolinką wzdłuż rzeczki Racławki. Więcej opowiem w najbliższym czasie :-)





❤️ Bądźcie zdrowi  ❤️


Bardzo dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)

Za komentarze , tak miłe i cenne dla mnie :-)

Do zobaczenia  :-)

🌲🌞🌼☔🌷




8 komentarzy:

  1. Wszystkie piękne i mimo jednakowego początku, każda z powodu innego obrzeża jest niepowtarzalna! Ciekawe jest obrzeże białej serwety z Arii.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ibserdecznie pozdrawiam🌞

      Usuń
  2. Każda inna i każda piękna i wyjątkowa. Jak ktoś ma zdolności, to cudne rzeczy można robić. Teraz też jest super wybór jeśli chodzi o materiał. Może i ja się tak kiedyś nauczę, dopiero zaczynam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak- teraz wybór materiałów jest ogromny i dzierganie przyjemniejsze. Na pewno się nauczysz jak są tylko chęci bo to połowa sukcesu. Bardzo dziękuję 🌞

      Usuń

Bardzo dziękuję za zostawione opinie o moim blogowaniu :-)